Checkout page

maximoda

New Member
Здравейте,
имам следният проблем - на checkout page-a на мобилните приложения повечето хора не могат да се оправят, защото виждат само оградената част на снимката, и не се сещат да преместят надясно. Следователно се губят поръчки. Мисля си дали е възможно да се сложи нещо като стрелкичка, за да се ориентират хората или някакво друго решение.
Поздрави!

Untitled.png
 
Това е много важно и трябва да изчистиш проблема за да имаш поръчки. В противен случай клиентите ти ще се изнервят (особено, като имаш предвид, че повечето са на диета ;)).

И между другото имаш грешка в текста отляво на контактите. Думичката компфорт трябва да е комфорт. Също така препоръчвам да си направиш скайп с името на магазина.
 
Прави го риспонсив и оправи полетата, можеш да ги редуцираш / сбиеш в няколко по-малко филда.
 
Този модул е безплатен и няма указано, че е респонсив. Защо не си оставихте стандартния checkout, който е респонсив?
 
Трите имена могат да са на едно поле, държавата може да отпадне ако не предлагаш доставки до сингапур например, и доста от нещата могат да се сбият, а и ти казаха, че е от риспонсив, пък и виж дори и респонсив да е - толкова много полета, направи го симпъл, с някакъв oauth и вече да и прибираш само мейла / паса и адреса, чекни си някакви UX видеа и сайтове, където има ресурси, това за телефон е ужасно.
 
Свържи се с СТАН има и one-page чекаути, които са респонсив.
Да, има и бях качил такъв на един клиент.....дори и всичко на едно - без стъпки....зависи колко мързеливи са клиентите ти. :) И бързи поръчки има...и онлайн чат...опции много да ги ослесниш при покупката. ;)
 

Горе