Email лист

razdumka

Active Member
Имам списък с имейли от други сайтове, които съм управлявал. Не кореспондира с разбиранията ми, но искам да питам дали ще има голяма, негативна реакция от потребителите, ако го добавя в mailchimp? Знам, че не е добра практика, но някой правил ли е скоро подобно добавяне на потребители, които не са се абонирали по естествен начин, т.е. доброволно. Ако някой е чувал или извършвал, да каже сериозни ли са последиците за репутацията или е нещо, което още се практикува, макар и не препоръчително.
 
Всички западни маркетъри го практикуват това.

Но си има чекбокс - искам да получавам новини.
 
Изпрати мейл, представи се и ги помоли да се абонират за твоят лист по естествен начин. Не е добра практика, но щом искаш - действай. Ще получиш няколко псувни, но ще го преживееш.
 
Всички западни маркетъри го практикуват това.

Но си има чекбокс - искам да получавам новини.
Абе гледам все уж по правилата. Има си темплейта unsubscribe. @Visual тъкмо това щях да пиша. Ще им напиша поздрав и че email ми е попаднал случайно с препратка, ако искат да се абонират. Това е същото като приятелството във социалните мрежи или подканата за участие в група или харесване на страница. Няма как да се осъществи контакт, без да има първо подадена ръка или request.
Благодаря!
 
и от къв зор си мислиш, че някой си гледа пощата и ще се абонира за новини ?
Все още има такива. Всеки канал е важен, включително и абонамента по ел. поща. Аз например не следя нито фейс, нито сайтовете, които са ми интересни, нито дори този форум (е само за нови теми, веднъж два на ден). Всичко си гледам от пощата. Много по-организирано и лесно е да погледнеш на едно място и да знаеш, че гугъл си ъпдейтнал алгоритъма, например през февруари, без да ровя из нета. Не трябва да се подценява ел. пощата, ама въобще.
 
брат, знаеш ли колко клиенти ми дават грешен или измислен имейл при покупка. Причината е, че не искат някой да им изпраща спам или изобщо нямат поща или не си я знаят. А всяко излишно нещо по сайта бави сайта и разсейва потребителя от важните неща .
А знаеш ли колко гадно жмеил пощата да ти пищи за глупости , а ти да чакаш съобщение от OLX примерно.....

Онзи ден точно това обяснявах на един клиент - сложил си плъгин с изскачащ прозорец за имейл абонамент . плъгина незнайно защо бави сайта осезаемо и лази по нервите на потребителите.

Единствено полза според мен ще имаш ако клиентите ти са с персонални компоти повечето вместо с телефони, ама е малко вероятно вече :)
 
Последно редактирано:
Попуп прозорците всеки ги мрази, но много хора си следят имейлите все още. Не съм видял офис без имейл, който да не знаят и да не следят. Представи си, че секретарката докато чака шефа си погледне скучните оферти и за разнообразие кликне върху линк Ама най-добрия парфюм за секретарки... Абе не е за подценяване абонамента по имейл, дори за обикновен блог като моя.
Късмет!
 
хаха може и така да е, иначе във фирмата ми има повече персонални компоти отколкото хора познавам с такива, хаха :)
И единия от които е само за следене на имейли :)
 

Горе