EN писане на статии, есета и курсови работи

traiki

Well-Known Member
Рейтинг - 100%
36   0   0
Пускам тази тема от името на въпросният от името на колежката paradis91, която наскоро се регистрира, но няма нужните права, за да пусне собствена тема. Колежката има опит в тази сфера, като е предлагала своите услуги предимно в сайтовете за безплатни обяви, но сега е решила да се премести при нас. При интерес може да ви покаже на ЛС, есета, които е писала, статии и т.н.

Здравейте,
Аз съм студентка по английска филология в СУ "Св. Климент Охридски'' и правя качествени преводи, пиша статии на английски и български език, подходящи за за вашия блог, сайт и др. на ниски цени.

Превод от английски на български език:
100 думи - $1. 50
Превод от български на английски език:
100 думи - $ 2
Писане на статия на ангийски език:
100 думи - $ 2, 00
Писане на статия на български език:
100 думи- $1,50
Перифразиране на текст на ангилйски език:
100 думи - $1,50

Есета/Курсови работи

Изготвям хубави есета, курсови работи и други писмени задания на английски и български език. До сега съм писала есета по политология, английска литература, класическа и съвременна литература, религия и туризъм. Имам добра обща култура и съм способна да се справя с всякаква тема, а ако не мога ще ви кажа честно, че не мога да поема вашата поръчка.

Това са критериите, на които есетата ми отговарят:

-те са добре структурирани и звучат свързано като текст;
- не съдържат правописни, граматически и пунктуационни грешки;
-не вникват на повърхностно ниво в съдържанието на темата или текста, а предлагат задълбочен анализ;
-не са плагиатствани;

Цената е 10 лв. за една стандартна страница (1800 знака без интервалите) на български език и 15 лв. за една стандартна страница на английски език.

Ако имате интерес ми пишете във форума или на лични на paradis91
Телефон за връзка: 0879 85 62 00 или [email protected]