Слушай ме сега лапе има повод 30/31/1 не мога да ти обърна внимание защото се приготвяме за нова година казах ти не е нужно да пишеш в темата на 1ви ти давам профилите и вече не ме занимавай. Работя с хора не дъм ги запалил точно тебе няма да запаля
Вече всички придобиха представа, колко е коректен и точен потребителя.
След като си зает, това се уточнява предварително. Можеше културно да напишеш, кога ще ги пратиш. Още повече, че става въпрос за 5 мейла за вход и пароли, работа за 5 минути.
По-долу е цялата комуникация между нас .
Един съвет - научи се да се държиш по- културно с клиентите си и с хората, като цяло, ще ти бъде от полза, както в бизнеса, така и в живота .
Оставям проблема в старата година. За тази сума няма да си " образувам нерви", приеми, че те черпя с едно за Новата година.
ПП Заличени са само личните му данни, за негова безопасност.







