FB маркетинг на мобилно приложение

Здравейте, в момента ще почваме да промотираме едно мобилно приложение и се чудя каква да е стратегията. До момента при едно друго мобилно приложение действахме така: във ФБ страницата публикуваме полезно съдържание (снимки, статии, видео) с цел събиране на хора с определени интереси спрямо приложението. В статиите или в публикациите периодично вмъкваме определени елементи (телефон със заредено мобилното приложение, или някакъв call-to-action накрая на статията с призив да инсталират). На определен период от време пускаме и кампания за инсталации, като цена се движеше около 30 цента за инсталация. С две думи - събираме хора, даваме им полезно съдържание и в даден период им предлагаме да инсталират (чрез кампания за инсталации или томболи вътре в мобилното приложение), или се надяваме те сами да го инсталират, защото ни стават фенове. От томболите, честно казано, няма голям ефект - самият процес е малко дълъг - виждаш публикацията, после евентуално теглиш приложението, разучаваш го, участваш и т.н.

При новото приложение, аудиторията не е толкова специфична и се чудя дали да не започнем така: няколко публикации за приложението, кампания за page likes (100-200 души, да не стои съвсем празна страницата), след това кампания за инсталации (няколкостотин, дори и да са по-скъпи). На база имейлите на инсталиралите или хора, гледали някое от видеата за приложението - създаване на lookalike аудитории, на които да промотираме приложението.

Мнения по въпроса?
 

Горе