СЕО БГ

Well-Known Member
Направо цитирам:

''Mobile-first indexing enabled

Това означава, че в регистрационните си файлове може да виждате повече трафик от Googlebot за смартфони. Също така е възможно фрагментите в резултатите от търсенето с Google вече да се генерират от мобилната версия на съдържанието Ви.

Обща информация: Индексирането с приоритет за мобилни устройства означава, че за индексиране и класиране Googlebot вече ще използва мобилната версия на сайта, така че в по-голяма степен да помага на потребителите ни (работещи най-вече с мобилни устройства) да намират търсеното. Системите на Google за обхождане, индексиране и класиране досега използваха настолната версия на съдържанието на сайта Ви, което може да причини проблеми за търсещите от мобилни устройства, когато тази версия се различава от мобилната. Анализът ни показва, че мобилната и настолната версия на сайта Ви са сравними.

Както бяха обявили гугъл, Mobile-first indexing е вече факт и ще трябва, тези, които имат по две версии на сайта, да правят доооооста промени... - https://webmasters.googleblog.com/2018/03/rolling-out-mobile-first-indexing.html
 
Кои пък са тия много промени?
Ако правиш нещата както трябва нищо не трябва да променяш. АКо ползваш WP и други подобни сигурно разни знайни и незнайни героии ще изкарат по някой лев от калпави плъгини които добавят два-три реда с които на Google всичко да му е ясно.
 
Тенденцията е такава. Честно казано наскоро един приятел грам не му пукаше за десктоп версията си, защото в аналитикса му 60-65% били от телефони. И вика: "брат, оправи ми това и това на мобилната, че нея си я гледат. На компа е супер, ама телефона не се вижда"....Хахаха, не се учудих грам. И му се оправи. :) С две думи това е сега положението. :)
 
Здравейте. Това е най-близката по тематика тема, която намерих във форума, затова пиша тук. Моля за малко помощ.
Пуснала съм две кампании в Google ads в един и същ профил. Оформила съм ги еднакво. За едната Гугъл аналитик отчита статистика, за другата не ще. Тази, за която не иска, не извежда лендинг страницата като такава и нямам идея защо. Като настройки двете кампании са идентични, с различни съдържания. Гугъл тага е сложен и на двете страници (един и същ е).
Някой има ли идея защо се прецаква така?
 

Горе