Messenger чат бот... някой ползвал ли е - какво мислите?

Дискусията в 'Social Media Marketing - SMM' стартирана от lowriderzzz, Ноем 8, 2017.

  1. lowriderzzz

    lowriderzzz Well-Known Member

    Рег.:
    Септ 1, 2007
    Съобщения:
    1,096
    Харесвания:
    53
    Точки:
    48
    Място:
    Bulgaria, Varna
    От няколко дена чета и гледам различни сайтове за чат-ботове за месинджър, но имам малко противоречиво мнение.

    Лично за мен ми изглежда много изкуствено и нагласено, но пък е удобно за бизнес собственика за спестяване на време.

    Какво е вашето мнение? Използвате ли чат ботове в бизнеса си и ако да (при желание) бихте ли споделили какви резултати ви носят?

    Успешен ден!
     
  2. Беджев Стил

    Беджев Стил Well-Known Member

    Рег.:
    Май 30, 2014
    Съобщения:
    1,613
    Харесвания:
    214
    Точки:
    63
    Пол:
    Мъж
  3. ads

    ads Member

    Рег.:
    Юни 18, 2015
    Съобщения:
    175
    Харесвания:
    9
    Точки:
    18
    на скоро ми трябваше спешно инфрмация и попаднах на бот. Супер тъпо е.
     
    Беджев Стил харесва това.
  4. Blinky

    Blinky Owner

    Рег.:
    Апр 12, 2006
    Съобщения:
    22,979
    Харесвания:
    1,519
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    Професия:
    Dev
    Място:
    Sofia
    Да, тъпо е и цака яко имиджа на фирмата. Не знам какви точно фирми го ползват, но не бих се похвалил някъде, че фирмата ми ползва това решение. :) А и честно казано хората се дразнят на темплейтните мейли, какво става за чак. Вече, ако забелязвате и такива мейли няма. Примерно някой съпорт рядко ще ви върне машинен мейл, по-скоро ще ви забавят с отговора, отколкото да ви извъртят 2 мейла - "Hello, we receive your mail, and will get back to you once an operator is ready with the solution....." и ей такива тъпни. НЕДЕЙ!!! Създава кофти впечатление.
     
  5. lowriderzzz

    lowriderzzz Well-Known Member

    Рег.:
    Септ 1, 2007
    Съобщения:
    1,096
    Харесвания:
    53
    Точки:
    48
    Място:
    Bulgaria, Varna
    Ясно.

    Ами тогава изобщо за какво ги има и някой чувал ли е за фирма, която да е увеличила оборота си примерно, благодарение на чат ботове?

    Примерно за lifehack bg съм се абонирал за чат бота и всяка седмица ми праща новата статия там. Не е много натрапчиво и по-лесно достъпно е (сякаш).

    Вие какво мислите спрямо относно content delivery?
     
  6. Blinky

    Blinky Owner

    Рег.:
    Апр 12, 2006
    Съобщения:
    22,979
    Харесвания:
    1,519
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    Професия:
    Dev
    Място:
    Sofia
    Има ги по няколко основни причини, според мен - да има добър скор при риспонс тайминга, да се почувства потребителя вече отразен, както и автоматизиране на процеса - със системни мейли от типа - да, вече сме се заели. Примерно идеална работа вършат при еднакъв проблем.Да речем, някой код се е счупил в някоя система и го фикстват. Или е сгънала базата и никой не може да си провери да речем данните, ако вече е в акаунта си. А за автомизирането на мейл маркетинга, и това малко е притеснително. Имам едни такива убавци, и мейлите им вече от инбокса в гмайла, вече някак преминаха в спам папката, като не съм ги репортвал аз. Явно са Ей в такива неща мисля, че влизат добре, но да комуникираш изцяло с такова, или дори 30% от комуникацията да е с помощта на чат ботовете, ще е автогол. Вече хората и клиентите си търсят персоналното внимание, никой не иска машина да му отговаря, някои дори се чувстват засегнати от това. :) За контент селивери, може би пуш нотификациите или може би, някой букмарк. Мейлингът за мен е малко табу и бих го ползвал регулярно при предложения или добре подбрани кампанийни стратегии. Така да си пращам най-новото всяка седмица, не знам. Между другото - само за еди такъв сървис по собствено желание съм се записал и това е в jobs.bg - за IT категорията, държи ме информиран за IT пазара на труда. :)
     
  7. AIS

    AIS New Member

    Рег.:
    Апр 16, 2018
    Съобщения:
    1
    Харесвания:
    2
    Точки:
    3
    Пол:
    Мъж
    Не споделям това мнение ! Отдавна използваме чат бот система в нашият сайт. И въпреки ,че все не ни остава време да я обучим като хората, забелязваме ,че вече все повече клиенти предпочитат да комуникират с чат бота вместо с жив оператор. При нас когато се затрудни, чатбота предлага на клиента да го свърже с жив оператор. В 80 % от случаите , клиента отговаря ,че не желае да говори с жив оператор. Предпочита да загуби време като преформулира въпроса си , за да го разбере чатбота отколкото да го свържат с оператор човек. Ние продаваме облекло С този заседнал живот все повече хора са с наднормено тегло.На голяма част от клиентите не им е удобно да споделят с жив оператор това , а същевременно им се налага да задават въпроси свързани с продукти с размер 4XL- 6XL . Клиентите имат нужда от канал за връзка в който да се чувстват инкогнито, Канал за комуникация при който след като приключи връзката са сигурни ,че не ги коментират.
     
    shawn и Беджев Стил харесват това.

Сподели страницата

  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies.
    Dismiss Notice