Online Advertising 2020: SEO, PPC, Ecommerce

Blinky

Owner
all-speakers-1200-600.png
На 2-ри април, София ще бъде домакин на Online Advertising Conference. Събитието обхваща три направления: SEO, PPC и eCommerce.

Първите лектори вече са на линия, готови да споделят практически съвети и актуални инструменти, с които да ускорите развитието на своя бизнес.
  1. Ивайло Нецов — Управляващ директор, Foodpanda. Ръководи успешно най-голямата платформа за поръчки и доставки на храна у нас, като под негово управление е екип от над 450 души.
  2. Милена Иванчева — Marketing Manager, Foodpanda. Има близо 7 години опит в сферата на рекламата и комуникациите.
  3. Ивелина Ансарова — Founder&Performance strategist, Accella Digital. Google Certified trainer от края на 2012 година, като провежда специализирани обучения за студенти, клиенти и агенции.
  4. Зоран Арсовски — Основател и управляващ директор, VertoDigital. Има повече от 10 години опит в сферата на дигиталния маркетинг, работейки с широк спектър от индустрии.
  5. Иво Шипочки — Senior Digital Consultant, VertoDigital. Неговият най-голям фокус е върху данните и как те се събират и активират за оптимален бизнес успех по цялата потребителска пътека.
  6. Калин Каракехайов — Основател на Edoms. Основател на Seo.Domains, най-големият доставчик на изтекли домейни с линкове в световен мащаб.
  7. Victor Karpenko — Основател на SeoProfy, с впечатляващи резултати в сферата на дигиталния маркетинг, като например достигане на 2 500 000 уникални посещения на ден в сайт за запознанства.
  8. Станислав Димитров — Основател на Konversa. Многократно сред топ 120 в класацията на Moz за най-добрите SEO специалисти.
  9. Иво Илиев — Основател и ръководител на InteractAge. Създател на учебния проект по бизнес маркетинг и комуникации PresenTHINK. Професионалист с богат опит и солидно портфолио в областта на Facebook, Instagram и LinkedIn маркетинг.
  10. Петър Николов — Основател на MobilioDevelopment. В течение на 7 години Mobilio се фокусира изцяло върху разработване на мобилни и десктоп приложения, основно за Apple устройства.
Всички лектори имат богат опит и умения в областта на дигиталния маркетинг. Всеки от тях ще сподели най-добрите практики с участниците, като ще се разискват интересни и провокативни въпроси.

панел.png
Може да видите кадри от страхотната конференция Online Advertising 2018 в следното видео.

Срещнете нови хора и споделете Вашите истории и опит. Учете се един от друг. Намерете нови клиенти, бизнес партньори и колеги. Вземете участие в нетуъркинг събитието на годината!

Спестете 5% с промокод PREDPRIEMACH !

Бутон "КУПИ БИЛЕТ"

Организатори — Агенция за дигитален маркетинг Netpeak Bulgaria и Octopus Events.
 
Обичайните заподозрени пак са ги сложили за пълнеж.
И фудпанда кво общо имат с онлайн не виждам?
 
Обичайните заподозрени пак са ги сложили за пълнеж.
И фудпанда кво общо имат с онлайн не виждам?
Що някакви нови звезди ли има? :) Бате, мини по листа и за кой не може да кажеш по някоя добра дума, като се абстрахираш от това, че водя не само тук лекции и презентации. Да, хората си го разбират, отиват да споделят наученото и приложеното. И защо не, да си направя автореклама. Ама то за какво им е ако се представят добре. Доста хора ще ги видят.

Колкото до брандига. Всеки се бута да е по ивенти, в които бранда ще се набие повече из търсената от тях аудитория. Аз лично не познавам IT-та, които не поръчват храна за вкъщи или офиса си от някъде. Да не говорим, че е малко по-масова услуга. :) Помисли какво общо има и Кока Кола с всяко голямо музикално събитие. :)
 
Що някакви нови звезди ли има? :) Бате, мини по листа и за кой не може да кажеш по някоя добра дума, като се абстрахираш от това, че водя не само тук лекции и презентации. Да, хората си го разбират, отиват да споделят наученото и приложеното. И защо не, да си направя автореклама. Ама то за какво им е ако се представят добре. Доста хора ще ги видят.

Колкото до брандига. Всеки се бута да е по ивенти, в които бранда ще се набие повече из търсената от тях аудитория. Аз лично не познавам IT-та, които не поръчват храна за вкъщи или офиса си от някъде. Да не говорим, че е малко по-масова услуга. :) Помисли какво общо има и Кока Кола с всяко голямо музикално събитие. :)
Тук съм от 2008 година , но никога не съм присъствал на такова събитие. Влече ме да се включа този път, повече ме интересува за оптимизация часта, други години какво е било.. според теб нещо ново нещо което да знам могат ли да ми предложат там? примерно някакъв начин така че да ранквам добре, някви скрити идейли начини.. или ще ми говорят общото което всички мрънкат.. важно е съдържанието, пишете за хората, пишете постоянно т.н.
 
.. важно е съдържанието, пишете за хората, пишете постоянно т.н.
Е тия не ти ли стигат? Времето на скрейпбокс и ексрумер мина отдавна.

Някои от горните предлагат услуги в обласста. Мислиш ли, че дори да имат тайни похвати, ще седнат да ги разкриват?
 
Що някакви нови звезди ли има? :) Бате, мини по листа и за кой не може да кажеш по някоя добра дума, като се абстрахираш от това, че водя не само тук лекции и презентации. Да, хората си го разбират, отиват да споделят наученото и приложеното. И защо не, да си направя автореклама. Ама то за какво им е ако се представят добре. Доста хора ще ги видят.

Колкото до брандига. Всеки се бута да е по ивенти, в които бранда ще се набие повече из търсената от тях аудитория. Аз лично не познавам IT-та, които не поръчват храна за вкъщи или офиса си от някъде. Да не говорим, че е малко по-масова услуга. :) Помисли какво общо има и Кока Кола с всяко голямо музикално събитие. :)
Да но от кока кола не се бутат да пеят нали?
 
Да но от кока кола не се бутат да пеят нали?
Е, пеенето не е част от бизнес процесите. Виж маркетинга, онлайн маркетинга е. Все има някой в тази компания, който изпълнява това и е решил да каже нещо на хората. Не е нужно да си от някоя дигитална агенция, за да си единственият, който прави онлайн маркетинг. Стига бе хора, нека сме малко по широко строени. :)
 
Последно редактирано:

Горе