Print.BG и некоректно отношение към клиента

redrum

Well-Known Member
Пускам пак темата. Предният път я махнах заради мърморенето на колегата Мантаман и колегиално изчаках повече от 30 дни, в които въпросните се покриха като мишоци. Знаех си, че ще стане така и за това си запазих предната тема, като я поствам в допълнен вариант. Припомням за какво ставаше въпрос:

Накратко, трябваше ми да си напечатам визитки и едни флаери. Флаерите, с изключение на един надран, излязоха със задоволително качество - харесват ми. Визитките ми обаче са под всякаква критика. Първо, че изглеждат различно - има няколко вида, просто една част е отпечатана по различен начин. Това се преживява. Второто обаче много ме дразни - изрязани са накриво сигурно по 5-6 различни начина. Едни са криви на ляво, другите са криви на дясно, едните са криви отгоре, другите са криви отдолу, един елемент ту го има, ту изчезва, въобще ад. А пък са си скъпички, едната визитка ми излиза 50 ст., щото лакче, това, онова, а и си викам - сериозни изглеждат тия от принт.бг, цената е без значение. Всъщност, обаче това не е най-важното в случая. Разбира се, аз тези неща ги забелязах при взимането на материалите (че ме подведоха да отида сутринта, а половината неща не бяха готови, та ходих следобед пак, не коментирам), при което ми казаха, че понеже е преди празниците, можело да се направи нещо едва след тях, т.е. от вторник тая седмица. И нали съм си добра душа, взех ги, платих ги и чакам. Разбира се, дефектите бяха коментирани с наличните служители, оставих им мостра и толкова. Е, то хубаво, но мина цяла седмица и нито някой ми се обади, нито някой ми писа по скайп, нито нищо. То ми беше ясно, че така ще стане, но си викам - да им дам шанс



Та, хубавото е, че пуснах просто пробна поръчка и исках да видя как ще се справят. ТОТАЛЕН провал откъм отношение към клиента, пълни мърлячи. Ако бяха мои служители, щях да им набия канчетата. Не съм за някакви двуцифрени суми и не ми дреме особено, обаче адски ме много ме дразни подобно мърляво отношение. Мен ме изгубиха като клиент, а щях да напечатам доста неща.

След това се свързах с тях, за да направя последен опит за комуникация.
Ето и какво си говорихме по скайп.

Monday, April 20, 2015

[12:59:16 PM] .......: Здравейте, ако си спомняте поръчах визитки и флаери при вас.
[12:59:27 PM] .......: Когато ги взех, имах забележки към визитките
[12:59:38 PM] .......: Вас ви нямаше, но Ваша колежка каза, че ще проучи въпроса и ще ми се обадите
[12:59:56 PM] ....... от тогава мина над седмица
[6:52:12 PM] PRINT.BG: Здравейте
[6:52:25 PM] PRINT.BG: извинявам се пак за забавянето
[6:53:09 PM] PRINT.BG: тя ми обясни, че искате частичния лак да стига до кюар кода и логата да са свалени
[6:53:21 PM] PRINT.BG: но ние не можем да направим това, защото така са подадени файловете
[6:56:00 PM] PRINT.BG: тоест или трябва да ни подадете верни файлове, точно както искате да изглеждат или да ни дадете редактируеми файлове, във фотошопски или илюстраторски формат, в зависимост от това, в какъв софтуер го подготвяте.
[8:45:17 PM] .......: ами не
[8:45:21 PM] .......: просто визитките са изрязани накриво
[8:45:27 PM] .......: има поне 4-5 варианта
[8:45:41 PM] .......: не смятам, че това има нещо общо с файловете, които съм ви дал
[8:46:32 PM] .......: мисля, че показах на вашата колежка разликата във визитките
[8:46:46 PM] .......: и ромбоидната/трапецовидна форма на някои от тях

Tuesday, April 21, 2015

[10:18:19 AM] PRINT.BG: :) значи колежката ви е разбрала по съвсем друг начин
[10:18:38 AM].......: бяха няколко неща
[10:18:52 AM] .......: за това, че й казах, че не е отпечатано по проекта - моя грешка и нямам претенции
[10:19:10 AM].......: но са изрязани накриво
[10:19:40 AM] .......: примерно, най в дясно има един елемент
[10:19:54 AM] .......: на различните визитки - ту го има, ту го няма, ту го има по-малко, ту повече
[10:20:21 AM] .......: ясно си личи, че има разлика в изрязването и самите визитки не са с правоъгълна форма
[10:20:24 AM] PRINT.BG: ок
[10:21:04 AM] .......: отделно, при самия печат и нанасянето на лака
[10:21:12 AM] .......: на някои от тях има разминаване и се вижда все едно сянка
[10:24:16 AM] .......: момент, сега ще ви изпратя снимка
[10:25:38 AM] ....... sent file 1.jpg.
[10:32:07 AM] .......: мисля, че ясно си личи колко криво е изрязана визитката
[10:32:39 AM] PRINT.BG: ок
[10:54:46 AM] .......: ще очаквам отговор, приятен ден ви желая
[10:55:00 AM] .......: най-лесно щеше да е просто да не бях взел визитките :) Иначе флаерчетата са супер.

========

Та така колеги, дори не ми отговори повече въпросната госпожица. Аз им влязах в положението, грешки стават, човешко е. Явно обаче, на въпросните им липсва елементарна бизнес култура. След като дори й изпратих снимка на визитката, за да се увери колко криво е изрязана, тя я прие и мина повече от месец, в който дори не ми написа един ред по скайп. Халал да им е, живи и здрави.

п.п. За да избегнем дискусиите от миналия път - темата я пускам, за да са наясно всички колеги как работят въпросните. Кой ще работи с тях си е негова работа, до колкото съм запознат, според НК на РБ, мазохизмът не е престъпление.
 
От: Print.BG и некоректно отношение към клиента

ок :)
......
 
От: Print.BG и некоректно отношение към клиента

ок :)
......
Другият път ще получиш червено. Ако не те засяга или не ти е интересно, не пиши в темата.
 
От: Print.BG и некоректно отношение към клиента

Ако това ще успокои душевния ти мир, може да го получа и още сега, а ако внимателно прочетеш постнатия от теб чат с тях ще разбереш.
И ще те помоля по-кротко с тона.
 
От: Print.BG и некоректно отношение към клиента

Колегата се е държал много добре с тях, аз на негово място щях отдавна да съм вдигнал скандала, и престанете да спамите по тоя гнусен начин, кой ви задължи да четете форума не разбрах....
 
От: Print.BG и некоректно отношение към клиента

Нещо не разбрах за какъв спам и за кой говориш?
 
От: Print.BG и некоректно отношение към клиента

В чужбината как вървят цените на печата? Не е ли по-разумно да се избягва всякакъв контакт с БГ фирми?
 
Е то ако ще си чакаш един месец доставка на визитките от Китай... не си струва.
Печатането на визитки не е Rocket Science, би трябвало всеки да може да се справи.
 
От: Print.BG и некоректно отношение към клиента

Редрум, уж бачкаш на нонбг пазара, сега си сърбай попарата на бг такъв:twisted:
Казвал съм го и преди, бегайте от бг пазара, даже бих казал - да нямате нищо общо с това животно, че винаги ви търсят сметка:twisted:
 
От: Re: Print.BG и некоректно отношение към клиента

Е то ако ще си чакаш един месец доставка на визитките от Китай... не си струва.
Печатането на визитки не е Rocket Science, би трябвало всеки да може да се справи.
Защо пък Китай? И ако комбинираш с още нещо не виждам проблем да дадеш 20 долара за доставка 3-5 работни дни.
 
От: Print.BG и некоректно отношение към клиента

Най-често това, което се случва е по "инициатива" на служител и собственикът/управителят остава в незнание.
За това не е лошо да се свържеш със собственика/управителя и да му обясниш на него за случилото се и отношението, а ако и той се отнесе подобно "има проблем - ок", може да им поизградиш онлайн репутация безплатно...
 
Re: От: Re: Print.BG и некоректно отношение към клиента

Защо пък Китай? И ако комбинираш с още нещо не виждам проблем да дадеш 20 долара за доставка 3-5 работни дни.

А от къде? Не вярвам, от страна от Европейския Съюз да е по-евтино, поради по-високите разходи за труд. А с тези 20 долара за доставка (т.е. куриер) рискуваш да си отвисиш 1-2 часа по митниците. Според мен не си струва за такива неща. По-добре да се дадат на Българска фирма тези пари, все ще има някоя читава.
 
От: Re: От: Re: Print.BG и некоректно отношение към клиента

И докато я намериш си се отказал. И кой говори за по-евтино? Нали се търси качество все пак/.
А за митниците е въпрос на късмет, не на куриерска фирма.
А от къде? Не вярвам, от страна от Европейския Съюз да е по-евтино, поради по-високите разходи за труд. А с тези 20 долара за доставка (т.е. куриер) рискуваш да си отвисиш 1-2 часа по митниците. Според мен не си струва за такива неща. По-добре да се дадат на Българска фирма тези пари, все ще има някоя читава.
 
От: Print.BG и некоректно отношение към клиента

Ако това ще успокои душевния ти мир, може да го получа и още сега, а ако внимателно прочетеш постнатия от теб чат с тях ще разбереш.
И ще те помоля по-кротко с тона.
Разбирам, че не ми отговориха и ме игнорираха. А репутацията си я получаваш, щом държиш на нея.
 
От: Print.BG и некоректно отношение към клиента

Човека много с тон с темата се пошегува, ама май не си загрял.
Разбирам, че не ми отговориха и ме игнорираха. А репутацията си я получаваш, щом държиш на нея.
 
От: Print.BG и некоректно отношение към клиента

Най-често това, което се случва е по "инициатива" на служител и собственикът/управителят остава в незнание.
За това не е лошо да се свържеш със собственика/управителя и да му обясниш на него за случилото се и отношението, а ако и той се отнесе подобно "има проблем - ок", може да им поизградиш онлайн репутация безплатно...
Проблемът не е мой и слабо ме вълнува с кой от тая фирма общувам, щом е оторизиран представител. Сега с управителя да съм се свържел :lol: Не е моя работа да контролирам служителите на принт.бг, това са си техни вътрешни проблеми. Нещото което направих беше да изчакам повече от месец, за да получа внимание и отговор. Но, уви.
 
От: Print.BG и некоректно отношение към клиента

@redrum за да запазя добрия тон и възпитание няма да пиша кое ме боли от твоята репутация.
Най-добре освен нея да пишеш и на админите с искане за за бан - все пак съм си позволи да пиша в ТВОЯТА тема...
 
От: Print.BG и некоректно отношение към клиента

Гледам, продължаваш да пишеш по темата.
 
@redrum, колегата вкарва сарказъм с това "ок", понеже в чата с въпросната дама това си получил като отговор.

А по темата, такива фирми рано или късно се затриват сами. Днес ще изгонят клиент, утре - втори и така, докато не остане кой да им се вързва.
 
От: Print.BG и некоректно отношение към клиента

В чужбината как вървят цените на печата? Не е ли по-разумно да се избягва всякакъв контакт с БГ фирми?
@redrum, така ще е като се правите на тарикати. Тук във форума имаме представител на една от най-добрите агенции за печат и пак ползвате други. :)
Тук в Добрич едната визитка идваше на цена 80 ст/брой и нямаше много общо с това, което исках и показвах като проект. При колегата grigorov нещата станаха...
1. Без посещение на място - изцяло онлайн комуникация.
2. Проекта ми го направи той + изпращане на мостра + изпращане на целия тираж стана за няколко дни (в Добрич мина повече от месец до първата мостра).
3. Цената беше в пъти по-ниска и то за не-особено голям тираж.
4. И като цяло визитките станаха много по-добре, отколкото си ги представях.

Та... За Print.bg не знам, лошо от тяхна страна. Но цена, качество, професионализъм и отношение - знаете към кого да се обърнете - PRINTIC.bg. ;-)
 

Горе