SEO на онлайн магазин

Caprice

Active Member
Презентация на Огнян Младенов от СЕОМ
за

SEO Проблеми при електронните магазини
Вътрешен – Дублирано съдържание в сайта
Външен – еднакво / дублирано съдържание в други сайтове – конкуренти, сайтове за сравнение на цени, агрегатори …
Решение
Създаване на уникално съдържание за сайта и всяка продуктова страница
Избягване на дублирано съдържание в сайта – noindex, canonical . Бърза и пълна индексация – rss feed, sitemap
1. Добавяне на уникално съдържание за категориите (търсене по категории 25-40%) – монитори Sony, климатици Daikin (Zappos)
2. Добавяне на ПГС (UGC) мнения коментари, ревюта, рейтинги – (Amazon)
3. Добавяне на ревюта от експерти в бранша (лаптопи, Cnet)
4. Пренаписване на съдържанието нас продуктите (от най-важните, търсените продаваните)
5. Добавяне на ръководства за потребителя (уникализиране на 1 абзац)
6. Добавяне на how to страници, обучение на потребителите / Обучително видео + снимки = трафик от youtube / picasa / universal search
Трафик и конверсия при търсене по :
-1 ключова дума – климатици, дограма, парфюми (on site)
ключова фраза свързана с производител, марка – монитор Sony, дограма Rehau (navigation, category, taxonomy)
- Ключова фраза свързана с модел ( on page ) x3 – климатик DAIKIN FTX60GV
Добри практики
важни ключови фрази : Snippet
ЦЕНА !!!
Доставка – безплатна, до час ?
Гаранция – по-голяма
Отстъпка % , следващи покупки
+ Подарък …
Град, телефон, адрес
Експерти , FAQ – links
Добри идеи за продуктова страница :
Уникална страница, уникално съдържание, уникално заглавие, уникален snippet (canonical tag)
Свързани продукти – връзки към топ продуктите в категорията / производител
Синдикирано съдържание (релевантно) – RSS емисия от външни (авторитетни) източници за конкретен продукт / марка – сайтове на производители, индустрилни портали, twitter
 
От: SEO на онлайн магазин

Components Google's rangking algorithm-айде сега,как пък ги изчисли тези проценти
 
От: SEO на онлайн магазин

Едно от най-важните неща за SEO-то за онлайн магазините е доставката до час и отстъпките.
Без тях не се и надявайте онлайн магазина ви да се класира в Гугъл за квото и да е.
 
От: SEO на онлайн магазин

Радев тая последната мантра не я разбрах
 
От: SEO на онлайн магазин

Ех, ама дайте жокер като се шегувате. Радев, хвърли ме в размисъл с първия си пост
 
От: SEO на онлайн магазин

ОК, на ти жокер :) :)

joker.jpg
 

Прикачени файлове

  • joker.jpg
    joker.jpg
    36.1 KB · Преглеждания: 4
От: SEO на онлайн магазин

Това са просто бонуси в отделна графа "Добри практики" доколкото виждам.

Просто както е пейстнато не си личи, че е леко отделено от основната тема :) .
Ама за това не е виновна Каприс, ами самите автори - "стайлингът" на артикъла е под секаква критика.

И не само стайлинга - и маркъпът на статията (другото не съм гледал) също е жив зян. Не само от дизайнерско-девелъпърска гледна точка. А май съм чувал тоя СЕОМ сайт да е някакво местно светило в областта на СЕО-то. Сори ако бъркам персонажите.
 
От: SEO на онлайн магазин

Прочетох статията и ще взема и аз май да отида при пича от СЕОМ щом толкова ги препоръчвате. Въпроса сега обаче е колко пари да заделя за seo на един чисто нов онлайн магазин за климатици? Нишата е лудница. Може ли да помоля за някакви препоръки от някой който разбира?
 
От: SEO на онлайн магазин

Ми честно да ти кажа за климатиците няма да минеш евтино, да не кайа скъпо а и сезона им идва. Дам нишата като я погледнеш са само роот домейни така че ... За цената може да се изкаже някой който оптимизира в тази ниша. Направи си малко сметката ако се купуват линкове. Сметни си 5-10 линка от ПР5 домейни по 20$ средно плюс поне 20-30 линка от ПР4 .... мързи ме да правя и анализ на нишата кои колко линка и какви има. То зависи и каква е структурата на сайта ти и тем подобни.
 
От: SEO на онлайн магазин

Честно казано нямам никакъв опит - само месец и кусур съм добавял по социалките и по директориите. Чудя се дали да се захващам с директориите за статии. Резултата досега е отчайващ още съм извън топ 50 :(
 
От: SEO на онлайн магазин

За да си извън топ 50 значи има някакъв проблем със сайта - вярно че там конкуренцията е силна обаче за месец с добавяне в социалки да не влезеш в топ 30 явно има проблеми.

Ако не ти е проблем пусни сайта тук и колегите ще ти дадат препоръки какво да промениш.

Другото което според мен е най важното е да си стартираш адуорд кампания - Това е най важното нещо за един онлайн магазин преди да почнеш да плащаш за СЕО.

Много хора понякога се заблуждават че като излезнат на първа страница и стават чудеса и започват да набиват грешни пари по знайни и незнайни СЕО гурота - а е супер лесно да си пуснеш рекламна кампания да видиш по колко търсения има на ден и ловиш ли поръчки - след което да си направиш сметка има ли смисъл да плащаш за СЕО или просто да чакаш да ти остарее сайта а ти през това време да си бичиш в платеното - Имайте в предвид че за сега в БГ платеното е супер евтино скоро ще дойде време дето няма да може носът да си покажете там без ваучер.
 
От: SEO на онлайн магазин

Ще се въздържа засега, за да не каже някой че го рекламирам, по-натам ще го видите в подписа ми. Сайта е много нов, на само 60-70 дни, не си спомням точно кога го пуснах, а и кой знае гоогле кога го е захапал. Четох някъде че има няколко ниши в България като климатици, парфюми, уеб дизайн и seo за които линк билдинг от 100 различни домейна си е нищо и може лесно да се отчаеш. В моя случай е точно така: блъскам, блъскам, докарах ги от поне сто различни сайта и нищо.

1.png

Проучих конкуренцията - как ти се вижда, бая червеничко има? Някои от тях имат от по 1000 домейна :(
 

Горе