Vajna informaciq RAPIDO | Важна информация

zoomaniak

Well-Known Member
Уважаема клиенти,
С цел да запазим обема и качеството на предлаганите услуги при реалностите на пазара на труда
в България и региона, взехме да увеличим цените на някои от предлаганите от нас услуги.
Устойчивото нарастване на средната работна заплата за страната, осигурителната тежест, както
и разходите за труд на работодателите в частния сектор, по данни на НСИ, за периода 2009 –
2015 г., доведоха до покачване със средно темпо от 7.3% на година. В периода от второто
тримесечие на 2015 г., до второто на 2017 г., разходите за труд у нас са се повишили с 19.5%.
Същата е тенденцията и в страните от Централна и източна Европа.

В тази връзка от 01.05.2018 г. се налага увеличаване на цените на куриерските ни услуги с 4%.

Правим промяна и при следните други услуги:
• Доставката в Събота ще се заплаща допълнително 2.00 лв.
• Доставката на изплатени наложени платежи в брой ще се таксува 1.50 лв. брой.
• В Румъния се въвежда втора зона от населени места. За всяка изпратена пратка във втора
зона ще има допълнително таксуване – 6.00 лв. На www.rapido.bg ще бъде качен списък с населените места в тази зона
• Максималният брой пакети в многопакетна пратки ще бъде 10 броя.

o Всички посочени цени са без ДДС и такса гориво.
Ако имате въпроси, коментари и предложения във връзка с повишаване качеството на
предлаганите от нас услуги, не се колебайте да ги споделите на имейл [email protected]

С уважение,
Радослав Крумов
 
Та се върнах към Еконт :)
 
Уникална драма се вихри с куриерите последните месеци.
Не знам какви са отношенията търговец - куриер, но е факт, че Спиди са най-мижавата куриерска фирма в страната и истинско наказание за крайния потребител. Две седмици не могат да ми доставят пратка на 60км от София, откъдето поръчах продукт. Никаква комуникация ''Ще дойдем - няма да дойдем''. Чакаш ги до сред нощите в деня, в който минават по график, звъниш в офиса, за да ти кажат, че нямало да успеят... Накрая се изтърсват в ден, в който не посещават населеното място и звънят от улицата пред дома ми. Добре, че тъкмо се бях прибрала, иначе щяхме пак да отлагаме доставката.
Собственици на онлайн магазини, давайте поне още една опция на своите клиенти, ако ще работите с тая мижава фирма. Аз вече няма да поръчвам от места, които работят само с тях.
 
Тия rapido да не са на принципа: първо ще ги зарибим с ниски цени и после ще им покажем кои сме? :D
 
Мисля, че има нещо такова :) За двете години през които съм им клиент на няколко пъти си променят цените и условията.
 

Горе