partytime
Well-Known Member
Много ми харесва такъв guerrilla marketing. На доста продукти от различни фирми го има под една или друга форма, като хората се спукват да снимат и споделят в мрежите не осъзнаващи какво правят.
Примера е от Subway.
Също така надписа FRESH с големи букви над "do not eat this wrapper" не е случайно там.
![ac95d6d800d7345493411dc9795430b0c902eb5218f0d5d0d60f7c2aa3061058_1-3666852471.jpg ac95d6d800d7345493411dc9795430b0c902eb5218f0d5d0d60f7c2aa3061058_1-3666852471.jpg](https://www.predpriemach.com/data/attachments/27/27787-5703ff79966e7d020f03b2d9d4ba2c6e.jpg)
Примера е от Subway.
Също така надписа FRESH с големи букви над "do not eat this wrapper" не е случайно там.
![ac95d6d800d7345493411dc9795430b0c902eb5218f0d5d0d60f7c2aa3061058_1-3666852471.jpg ac95d6d800d7345493411dc9795430b0c902eb5218f0d5d0d60f7c2aa3061058_1-3666852471.jpg](https://www.predpriemach.com/data/attachments/27/27787-5703ff79966e7d020f03b2d9d4ba2c6e.jpg)