Изграждане на авторитетен уеб сайт

Blinky

Owner
Когато изграждам affiliate marketing сайтове харесва ми да преквам един добър период от време за планирането на сайта и за създаване на точно това, което искам да постигна с него. Много е важно това да се прави интелигентно най-малктоо, защото това ще е Вашето лице пред потенциалните Ви клиенти, както и този сайт ще е Вашия изграден и работещ онлйан бизнес. Целите ще определят всичко свързано и с доходите.

Аз обикновено започнем с един прост сайт и когато започне да ми пари, които в повечето случаи е в рамките на 2-3 месеца месец (както е и в реалните бизнес среди на започващ бизнес), след това поглеждам развитието му като автотитетен сайт и максимизиране на комисиите, защото най-малкото го залсужава.

Нещо, върху което трябва да помислите, когато искате да развиете авторитетен сайта, е как да го направя така, че да е на първо място, ставайки дума за областта, в която оперирате. Ще дам пример със сайт, който е на здравна тематика, а домейнът от своя старана е тясно (или по-добре напълно) със здравето. Отнася се и за други сайтове, които трябва да са много конкретни и да се фокусират само върху тематиката на нишата (пазара), като името на домейна отразява това. Освен ако не говорим за брандинг.

Има голямо значение какво планирате със сайта си и как ще го структурирате, така, че да ви подсигурят Вашите комисиите ежедневно. В практиката се срещат и сайтове използващи общ домейн, независимо дали това е здраве, електроника, музика, загуба на тегло и т.н. .... където идеята е да се пръснете в повече категории (поддомейни, директории), но да се гравитира около една обща. Тук изключваме general сайтовете, които се явяват като молове, големи инфо портали и подобни. Това е просто въпрос на намиране на ключови думи и продукти / услуги, които да дадат на потребители по-широк обхват на това, което търсят. Например, когато някой напише: "I want to loss weight naturally", Вие от своя страна не можете да бъдете сигурни дали се търсят pills, exercises, diet plans. За това се дават опции и нека потребителя се насочи към този продукт, който реално би свършил работа за него.

Не е тайна за всеки оптимизатор, че Google обича малко по-възрастни домейни,което позволява на нови страници да се класира в Google по-бързо и да бъдат предпочитани поради факта, че сте в нишата от доста време и като четен сайт, вие значите нещо за тях. Или казано накратно - не сте безразличен за потребителите, а от там и за самата търсачка. Еквивалентно (до някаква степен) и за другите търсачки. Това означава, че не е нужно да започвате от самото начало с нов домейн всеки път, когато искате да направите повече пари. По този начин разширявате и самия сайт. Винаги дейтсвайте логично, така, че тази логика да се схване от потребителя и бота, минаващ през сайта ви. Колкото по-улеснено е всичко, толкова повече това ще играе за Вас.

Дори и ако не е време сега да се изградите нов сайт, идеята за купуване на друг домейн не е лоша идея, ако искате да обхванете например нишата - електрониката, като поставяте част от съдържанието върху него, да се индексира от Google и да го оставите за известно време да остарее. Всякакви начина има, но най-правилния е да се придържате към идеята за изграждане на авторитетен сайт, което не изключва нито една нито другата опция. За това планирането е важно и всеки, който го избягва е обчерен да не получи максималните резултати.

Както дадох за пример един произволен здравен сайт - просто погледнете за повече продукти (ако не е продуктов сайт, носещ името на продукта) и повече ключови думи за набиране на трафик към оферти Ви. Добрата структура, без да набивате с банери и реклами самия контент, ще ви гарантира и по-голяма успеваемост. Важно е да дадете място, пространство и въздух на потребителя. Задушаването му с натрапващи реклами ще го отблъсне, а може и да го обърка. Оставете той сам да открие това, което иска - така и решението му ще е по-твъдо и точно това ще го накара да бъде решителен щом вече е стигнал до това, което иска.

Един домейн, да речем на 5 години, е все trusted и нови страници (прибавяни на него) летят до върха на Google класациите за longtail ключови думи. След дсотигането на този момент, вече ще навлезете в процеса на SEO мениджинг за това как да се намерят нови ключови думи за този сайт. По този начин ще се печелят пари от тези нови страници, което е в повечето случаи и най-правилния модел за развитие, говорейки за разширяване на сайта. Такъв тип сайт ще служи добре в бъдеще. Все пак вие сте този, който знае какво искат потребителите. Вие е редно само да успявате да им го предоставите.

Така че моята гледна точка е да се мисли за авторитетен уебсайт и да се работи върху най-добрият план за развитието му, като целта да бъде само една - да стъне водач в нишата си и хората да се допитват до него, ставайки дума за проблемите и дискутираните теми, засягащи се от нишата.
 
От: Изграждане на авторитетен уеб сайт

Супер статия. Съгласен съм, че планът е от първостепенно значение.
 

Горе