Ангажираността е намаляла значително, но обхватът расте главоломно. Защо?

jesma

New Member
В моя бизнес публикувахме красиви снимки, които получиха значителни (за нас) количества харесвания и коментари. Тогава беше решено да се откаже от тази посока и да се премине към публикуване на подобно на реклама съдържание на графики на Canva за рекламиране на събития. Много малко снимки от всякакъв вид вече се споделят.

В примерен тест, сравняващ двата периода от време:

Харесванията са намалели с 61%, а коментарите с 90%.

Новите последователи https://1921681001.id/ се увеличиха със 131% и обхватът с 29%

Броят на публикациите и историите се е увеличил с 29%

Дали отговорът тук е, че само публикуването на тонове съдържание с ниско качество, дори и да не получава почти никаква ангажираност, ни служи по-добре, отколкото публикуването на съдържание с висока ангажираност при по-малък обем?
 
Последно редактирано:
Зависи от нишата все пак. Тонове съдържание има плюсове и минуси. Онлайн магазин ли е, услуга / бизнес сайт? нещо друго?
 
Дайте да видя сайта и ще ви кажа :)
 
Бот
 

Горе