Важна актуализация за профилите в Google Рекламен диспечер

strana

Well-Known Member
Здравейте,

След нашето придобиване на DoubleClick през март 2008 г. може да сте забелязали няколко значителни подобрения в Google Рекламен диспечер, разработени, за да ускорят и улеснят управлението на Вашите рекламни места и операции. Новите раздели за рекламни места и администриране са само някои от тези подобрения и се предвиждат още повече. Нововъведенията са възможни, защото се вслушваме във Вашите отзиви и градим върху силните страни на Google Рекламен диспечер, както и върху технологиите и натрупаните впечатления и опит от пакета за издатели на DoubleClick.

Днес обявихме нашата платформа от следващо поколение в помощ на издатели за показване на реклами, новият DoubleClick for Publishers(DFP) от Google, който в още по-голяма степен се опира на обединените силни страни на Google и DoubleClick. Като част от направеното от нас обявление се радваме да Ви известим, че профилите на всички издатели в Google Рекламен диспечер ще бъдат надстроени до DFP Small Business - специална версия на новата платформа на DFP, разработена конкретно, за да отговори на нуждите на издатели, развиващи дейността си.

През следващите няколко седмици ще надстроим автоматично профила Ви в Google Рекламен диспечер до DFP Small Business. Ще видите новите имена и логотипи и също така ще се възползвате от преструктурираните контроли за трафика, разработени с цел по-интуитивно и ефективно управление на кампаниите. Същевременно Помощният център, потребителският форум и другите допълнителни ресурси на Google Рекламен диспечер, които харесвате, ще преминат под марката на DFP Small Business.

Като потребител на DFP Small Business ще продължавате да можете да влизате в профила си със същото потребителско име и парола, които използвате днес, и тази промяна няма да се отрази на показването на рекламите Ви и данните в профила Ви.



За да Ви подготвим за предстоящите промени в профила Ви в Google Рекламен диспечер, разработихме серия от онлайн материали във Ваша помощ:
  • Запознайте се с новия уебсайт на DFP Small Businessкойто ще замени този на Google Рекламен диспечер.
  • Направете общ преглед на предстоящите промени в контролите за трафика и гледайте видеоклипове, в които подобренията са показани.
  • Посетете нашия уеб семинар DFP Small Business, за да се запознаете с тези промени.
Благодарим Ви отново, че ни поддържате. С нетърпение очакваме да продължим партньорството си.

Поздрави,
Екипът на Google Рекламен диспечер (DFP Small Business)

source: email
 
От: Важна актуализация за профилите в Google Рекламен диспечер

за какво се ползва това дублеклик?
 
От: Важна актуализация за профилите в Google Рекламен диспечер

Най-общо казано, да си връткаш рекламите по сайтовете. Нещо като OpenX, само че не твой. Примерно, може да въртиш реклами на директни рекламодатели заедно с тези от Adsense. Ако го комбинираш с Ad Planner, могат да се постигнат добри резултати на теория. На практика не знам как е, човъркам ги от любопитство засега.

пп. A ако въпросът ти е наистина за Doubleclick, а не за новата услуга, то това беше рекламна мрежа със сериозни позиции, конкурентна на Adsense. После си сътрудничеха и излъчваха реклами от техни рекламодатели, а после ги купиха.
 
Последно редактирано:

Горе