strana
Well-Known Member
Здравейте,
След нашето придобиване на DoubleClick през март 2008 г. може да сте забелязали няколко значителни подобрения в Google Рекламен диспечер, разработени, за да ускорят и улеснят управлението на Вашите рекламни места и операции. Новите раздели за рекламни места и администриране са само някои от тези подобрения и се предвиждат още повече. Нововъведенията са възможни, защото се вслушваме във Вашите отзиви и градим върху силните страни на Google Рекламен диспечер, както и върху технологиите и натрупаните впечатления и опит от пакета за издатели на DoubleClick.
Днес обявихме нашата платформа от следващо поколение в помощ на издатели за показване на реклами, новият DoubleClick for Publishers(DFP) от Google, който в още по-голяма степен се опира на обединените силни страни на Google и DoubleClick. Като част от направеното от нас обявление се радваме да Ви известим, че профилите на всички издатели в Google Рекламен диспечер ще бъдат надстроени до DFP Small Business - специална версия на новата платформа на DFP, разработена конкретно, за да отговори на нуждите на издатели, развиващи дейността си.
През следващите няколко седмици ще надстроим автоматично профила Ви в Google Рекламен диспечер до DFP Small Business. Ще видите новите имена и логотипи и също така ще се възползвате от преструктурираните контроли за трафика, разработени с цел по-интуитивно и ефективно управление на кампаниите. Същевременно Помощният център, потребителският форум и другите допълнителни ресурси на Google Рекламен диспечер, които харесвате, ще преминат под марката на DFP Small Business.
Като потребител на DFP Small Business ще продължавате да можете да влизате в профила си със същото потребителско име и парола, които използвате днес, и тази промяна няма да се отрази на показването на рекламите Ви и данните в профила Ви.
За да Ви подготвим за предстоящите промени в профила Ви в Google Рекламен диспечер, разработихме серия от онлайн материали във Ваша помощ:
Поздрави,
Екипът на Google Рекламен диспечер (DFP Small Business)
source: email
След нашето придобиване на DoubleClick през март 2008 г. може да сте забелязали няколко значителни подобрения в Google Рекламен диспечер, разработени, за да ускорят и улеснят управлението на Вашите рекламни места и операции. Новите раздели за рекламни места и администриране са само някои от тези подобрения и се предвиждат още повече. Нововъведенията са възможни, защото се вслушваме във Вашите отзиви и градим върху силните страни на Google Рекламен диспечер, както и върху технологиите и натрупаните впечатления и опит от пакета за издатели на DoubleClick.
Днес обявихме нашата платформа от следващо поколение в помощ на издатели за показване на реклами, новият DoubleClick for Publishers(DFP) от Google, който в още по-голяма степен се опира на обединените силни страни на Google и DoubleClick. Като част от направеното от нас обявление се радваме да Ви известим, че профилите на всички издатели в Google Рекламен диспечер ще бъдат надстроени до DFP Small Business - специална версия на новата платформа на DFP, разработена конкретно, за да отговори на нуждите на издатели, развиващи дейността си.
През следващите няколко седмици ще надстроим автоматично профила Ви в Google Рекламен диспечер до DFP Small Business. Ще видите новите имена и логотипи и също така ще се възползвате от преструктурираните контроли за трафика, разработени с цел по-интуитивно и ефективно управление на кампаниите. Същевременно Помощният център, потребителският форум и другите допълнителни ресурси на Google Рекламен диспечер, които харесвате, ще преминат под марката на DFP Small Business.
Като потребител на DFP Small Business ще продължавате да можете да влизате в профила си със същото потребителско име и парола, които използвате днес, и тази промяна няма да се отрази на показването на рекламите Ви и данните в профила Ви.
За да Ви подготвим за предстоящите промени в профила Ви в Google Рекламен диспечер, разработихме серия от онлайн материали във Ваша помощ:
- Запознайте се с новия уебсайт на DFP Small Businessкойто ще замени този на Google Рекламен диспечер.
- Направете общ преглед на предстоящите промени в контролите за трафика и гледайте видеоклипове, в които подобренията са показани.
- Посетете нашия уеб семинар DFP Small Business, за да се запознаете с тези промени.
Поздрави,
Екипът на Google Рекламен диспечер (DFP Small Business)
source: email