Еконт - най - тъпата фирма, с най - мизерен съпорт

От няколко дена се опитвам да контактувам с Еконт, онзи ден на лайф чат ми казаха едно, по телефона 5 минути след това друго.
Днеска се пробвах на лайф чат да питам, Десислава не знам си коя 3 пъти ми прекрати сесията (чудесен съпорт), без дума направо дето се вика ти затварят. После се обаждам по телефона, май беше пак същата Десислава, питам си въпроса точно и подробно, става въпрос за реално една опция в тяхното споразумение, която не ми стана ясна. Вместо отговор получих следното "Как са Ви имената, за да Ви запишем разговора".
Чудесен съпорт, след като въпросната "дама" ми прекрати чата 3 пъти, където си бях описал и имената и мейла и всичко, по телефона най - умното, което успя да измисли, вместо да ми каже какво да правя, е да ме разпитва за имената ми и да иска да ме записва. Те разговорите и без това ги записват мисля, но това е брутална простащина.
Не стига ти, че в офисите им всеки офис си прави каквото иска, ами и по - телефона и чата силите им стигат само да тормозят клиента, който изпитва затруднения.
 
Бях забравил, че Еконт имат чат. :D
Не очаквайте много от кол-центровете на български фирми. В повечето случаи са само регистратори. Ако сколасате да се свържете с реален човек. :p
В малко по-читавите фирми могат да ви свържат с второто ниво, което има права да взима техническо-оперативни действия.
На практика, стратегическите въпроси се решават на трето ниво. Много често тези от първо ниво нямат правомощия, а и компетенция, да ви свържат с трето ниво.
 
Бях забравил, че Еконт имат чат. :D
Не очаквайте много от кол-центровете на български фирми. В повечето случаи са само регистратори. Ако сколасате да се свържете с реален човек. :p
В малко по-читавите фирми могат да ви свържат с второто ниво, което има права да взима техническо-оперативни действия.
На практика, стратегическите въпроси се решават на трето ниво. Много често тези от първо ниво нямат правомощия, а и компетенция, да ви свържат с трето ниво.
Да де, ама какво излиза. На чата хич ги няма, по телефона е същата като на чата. Вместо на чата да кажат, че не знаят и да ме посъветват да се обадя, ми затварят сесията директно, без нито една дума.
Тази на телефона, понеже е същата на чата. Реално тя е един човек за цяла България явно (както и друг път съм констатирал с Еконт), понеже и на телефона звънях 3 пъти и все същата "жена".
За такава наядена фирма като Еконт, дето се води топ национален превозвач, струва ми се че босовете им в Русе са доста мизерни и свидливи, понеже реално са пуснали една явно не компетентна и не разпозната със собствената им система служителка, и буквално не дават избор на потребителя за по - добър съпорт. Да не говорим, че въпросът ми не беше свързан с персонален акаунт или информация, а беше от общ характер.
За размера на фирмата им, на Еконт не им прави чест да се държат като ниско-бюджетни помияри.
Впрочем, понеже един от членовете на форума питаше - "дали не можели да минават през адреса на офиса му да взимат пратките и да се договори с този на офиса до тях да става безплатно", днеска всички от Еконт се бяха събрали да ядат банички със служебните си коли сутринта, ако имаха такива добри GPS и прочие, едва ли тиим билдинга с банички и аирян щеше да е възможен (реално тези дето доставят до адрес и карат колите на Еконт са единствените дето що годе стават според мене, но просто случая показва че имат известна свобода).
 
Е, да пукнат от глад ли? Ти не ядеш? Нито им знаеш работното време, нито почивките.

Ква толкова ти е драмата с Еконт, че не могат да ти отговорят?
 
Е, да пукнат от глад ли? Ти не ядеш? Нито им знаеш работното време, нито почивките.

Ква толкова ти е драмата с Еконт, че не могат да ти отговорят?
Това дето колегата @bozhkov го обясни след 1 пост от моя страна (което отне около 2 минути), с Еконт ми трябваха 3 чата и 3 обаждания, където явно не знаеха и се мъчеха да ме питат всякакви глупости, но не и да ми отговорят на елементарния въпрос. И да, би било добре Еконт да пукнат от глад, за пръв път срещам фирма, където собствените служители не си познават системата и опциите й, и отгоре на всичко са груби и един вид затварят на клиента (3те ми чата бяха с прекратена сесия без да ми кажат дори и дума, просто оператора влиза, вижда въпроса и затваря сесията). Ако хвана 5 произволни роми/цигани от някъде, поне ще са достатъчно културни да се извиняват и да кажат примерно "Обади се в понеделник", няма да ми затворят веднага.
А за колите ли? Не идеята ми беше, че явно могат да се отклоняват при "нужда", иначе могат да си ядат нещата цял ден според мене, сига да си върша останалата работа.
 

Горе