Тодор Online
New Member
От няколко дена се опитвам да контактувам с Еконт, онзи ден на лайф чат ми казаха едно, по телефона 5 минути след това друго.
Днеска се пробвах на лайф чат да питам, Десислава не знам си коя 3 пъти ми прекрати сесията (чудесен съпорт), без дума направо дето се вика ти затварят. После се обаждам по телефона, май беше пак същата Десислава, питам си въпроса точно и подробно, става въпрос за реално една опция в тяхното споразумение, която не ми стана ясна. Вместо отговор получих следното "Как са Ви имената, за да Ви запишем разговора".
Чудесен съпорт, след като въпросната "дама" ми прекрати чата 3 пъти, където си бях описал и имената и мейла и всичко, по телефона най - умното, което успя да измисли, вместо да ми каже какво да правя, е да ме разпитва за имената ми и да иска да ме записва. Те разговорите и без това ги записват мисля, но това е брутална простащина.
Не стига ти, че в офисите им всеки офис си прави каквото иска, ами и по - телефона и чата силите им стигат само да тормозят клиента, който изпитва затруднения.
Днеска се пробвах на лайф чат да питам, Десислава не знам си коя 3 пъти ми прекрати сесията (чудесен съпорт), без дума направо дето се вика ти затварят. После се обаждам по телефона, май беше пак същата Десислава, питам си въпроса точно и подробно, става въпрос за реално една опция в тяхното споразумение, която не ми стана ясна. Вместо отговор получих следното "Как са Ви имената, за да Ви запишем разговора".
Чудесен съпорт, след като въпросната "дама" ми прекрати чата 3 пъти, където си бях описал и имената и мейла и всичко, по телефона най - умното, което успя да измисли, вместо да ми каже какво да правя, е да ме разпитва за имената ми и да иска да ме записва. Те разговорите и без това ги записват мисля, но това е брутална простащина.
Не стига ти, че в офисите им всеки офис си прави каквото иска, ами и по - телефона и чата силите им стигат само да тормозят клиента, който изпитва затруднения.