Има ли хора, които се интересуват от писане и пренаписване на статии?

Аз съм начинаещ копирайтър, който напредва бързо в професията с благодарение на преподавател, който е успешен копирайтър с повече от 15 години опит и собствена фирма, както и високите ми научни познания. След кратко, но обстойно обучение по системите WordPress, WooCommerce, техните разширения, писане на съдържание направих портфолио от статии и и описания на продукти, което мога да дам на ЛС, в случай, че някой се интересува от моите услуги. В добавка предлагам придаване на човешки облик и емоция на съдържание, създадено от AI, с цел писане на оригинални и достоверни статии, които при преминаване през AI детектор показват минимум 80% вероятност текстът да не е бил изготвен от AI.

Аз съм начинаещ копирайтър, който напредва бързо в професията с благодарение на преподавател, който е успешен копирайтър с повече от 15 години опит и собствена фирма, както и високите ми научни познания. След кратко, но обстойно обучение по системите WordPress, WooCommerce, техните разширения, писане на съдържание направих портфолио от статии и и описания на продукти, което мога да дам на ЛС, в случай, че някой се интересува от моите услуги. В добавка предлагам придаване на човешки облик и емоция на съдържание, създадено от AI, с цел писане на оригинални и достоверни статии, които при преминаване през AI детектор показват минимум 80% вероятност текстът да не е бил изготвен от AI.
Ai от преди 2 месеца не е същия Ai сега.... усъвършенства се със скоростта на светлината и продава на текстовете смислен и човешки образ. Това е бъдещето и професията към която си се насочила напълно я измества Ai. Съсредоточи се върху друг професия и занимание.

Ai от преди 2 месеца не е същия Ai сега.... усъвършенства се със скоростта на светлината и продава на текстовете смислен и човешки образ. Това е бъдещето и професията към която си се насочила напълно я измества Ai. Съсредоточи се върху друг професия и занимание.