Какво му е шибаното на офлайн бизнеса, нека всеки изреди своите съображения.

tanipo

Well-Known Member
- офлайн бизнеса е зависим от времето - много време отива в празници, лоши климатични условия, почивни дни
- ограничение в локация - магазина ти е на едно място и толкова, ако искаш да градиш верига отива огромна инвестиция
- инвестицията в офлайн бизнес са огромни в сравнение с тези в онлайн
- плащаш наеми, върви не върви, плащаш
- имаш работно време, което трябва да се спазва
- трябва ти персонал - разправии, дебнене, нерви, осигуровки, обучение и други разходи
- изложен си на постоянна опасност от данъчни, инспекции по труда, пожарни безпасности...
- офлайн бизнеса не можеш да си го вземеш със себе си ако решиш, че не те кефи тука и искаш да емигрираш в англия прмерно
- офлайн магазините са изложени на природни стихии и кражби
- офлайн магазините изискват инвестиция в стока


Голямата грешка, която правят нашите онлайн магазини, е че решават че трябва да ги направят с 0 бюджет и не инвестират в съдържание или в технически решения за подобряване на юзър експириънса и доближаване на макс до офлайн екпириънса, а дори и 1/3 да инвестират правилно в онлайн магазин в сравнение с офлайн инвестицията ще печелят същото ако не и повече.
 
От: Какво му е шибаното на офлайн бизнеса, нека всеки изреди своите съображения.

Може ли да разясниш по-подробно, какво означава правилно инвестиране в онлайн бизнес?

Кои са правилните инвестиции?
 
От: Какво му е шибаното на офлайн бизнеса, нека всеки изреди своите съображения.

Не в тази тема няма да го разяснявам, не е това целта на темата да се разводнява, само съм загатнал - интерфейс, ползваемост, технически решения, съдържание, доверие, маркетинг..... :). Ти колега знам, че си много демотивиран и се чудя защо не продаваш дизайни в енвато или фрийланс сайтове :)?
 
От: Какво му е шибаното на офлайн бизнеса, нека всеки изреди своите съображения.

Забравих да добавя още един голям плюс.

- Не ти се налага да се разправяш лице в лице с идиоти, нервни и всякакви откаченяци.
 

Горе