Aaaa hardcore email маркетинг.
Вик от миналото.
Да кажем че 300к са ти истинските валидни мейли.
10% ги отпиши като директен спам.
10% изоставени мейл кутии.
10% не ги следи никой
До тук си изгубил 90к някъде.
1-2% няма да ти маркират мейла директно за спам.
От тях, 1-2% ще го отворят, прочетат и ще кликнат на линк ако има вътре.
До тук остават около 2к които ще ти посетят сайта или каквото там.
Добра конверсия е 5%, което значи че от 320к рандом мейла може да очакваш около 100 lead-a.
За 320к мейла ще платиш грубо 180$.
Тотал 1.8$ за lead.
Къде идва проблем?
Тези мейли ги имаш само при първо изпращане.
Ако не подменяш мейл сървъра, source email-a и текста, директно отиваш в спам и тогава CPL-a ти отива на кино.
Просто ползвай google ads или facebook ads за таргетиране трафик.
Email marketing се прави с таргетирани мейли, не просто на рандом.