Как се отговаря на Пейпал, когато диспута е ескалиран?

genesis2202

New Member
Здравейте. Водя диспут с един продавач. Случая е следния - поръчах си от него един продукт(от Китай е), а пратката е изпратена без проследяващ номер. След дълго чакане реших да отворя диспут, понеже не получих нищо. Продавача не се съгласи да ми върне парите и плюс това твърди, че пратката вече ми е доставена, понеже и преди съм пазарувал от него и представи пред ПП един стар проследяващ номер. В момента ПП очаква моя отговор, обаче никъде не мога да намеря бутона за Respond... 1.JPG Това е страницата ми с диспутите. Има бутон Respond, обаче като натисна бутона ми се отваря тази страница - 2.JPG Ясно се вижда съобщението от Пейпал и виждам, че пише че изчакват моя отговор. Обаче никъде не намирам този бутон за отговор... Някакви идеи?
 

Горе