Копирайтинг с бартер – как продадох „добри ръце” или защо тръгнах на „бизнес масаж”?
Изпробвахме се, и ни хареса.
Случи се без, да го очаквам. Този клиент искаше да му пробвам „бизнес масаж”-а, преди да му напиша продаващо писмо за и-мейл кампания. Получи се истинско потребителско тестване на продукта. Оставих се да ме масажират и релаксират. Хареса ми, както на клиента му хареса текста. И поиска да продължим...
Как продадох „едни добри ръце”.
И-мейл кампанията се оказа с повече от едно продаващо писмо. Все пак, „бизнес масажът” е сериозно нещо, а корпоративните клиенти не са лесни за омайване. Наложи се да продам „едни добри ръце” с поредица от писма, промоции, малко допълнителни стимули и т.н. И клиентът се усмихна...
Защо тръгнах на „бизнес масаж”?
Трябваше да напиша няколко продаващи текста, при планиран ограничен бюджет. А вече се бяхме харесали с клиента. И, както се казваше една интересна и полезна книга, „Всико може да се договори”. Затова седнахме и намерихме решение. Понякога и клиентът може да бъде убедителен, като добре написан продаващ текст.
Копирайтинг с бартер.
А решението са нарича „копирайтинг с бартер” – интересни за копирайтъра продукти или услуги срещу интересни за клиента текстове. Или – в случая – бюджет + карта за масажи срещу продаващи писма. Този вариант направи и мен, и клиента щастливи, а само мен – и по-релаксиран. Така тръгнах на „бизнес масаж”, а бартерът допълни бюджета по проекта.
А Вие искате ли интересни продаващи текстове?
Можете ли да предложите интересен продукт или услуга, като част от бюджета по проекта? Пишете ми, или ми се обадате по всяко време, стига да не съм на масаж.
Изпробвахме се, и ни хареса.
Случи се без, да го очаквам. Този клиент искаше да му пробвам „бизнес масаж”-а, преди да му напиша продаващо писмо за и-мейл кампания. Получи се истинско потребителско тестване на продукта. Оставих се да ме масажират и релаксират. Хареса ми, както на клиента му хареса текста. И поиска да продължим...
Как продадох „едни добри ръце”.
И-мейл кампанията се оказа с повече от едно продаващо писмо. Все пак, „бизнес масажът” е сериозно нещо, а корпоративните клиенти не са лесни за омайване. Наложи се да продам „едни добри ръце” с поредица от писма, промоции, малко допълнителни стимули и т.н. И клиентът се усмихна...
Защо тръгнах на „бизнес масаж”?
Трябваше да напиша няколко продаващи текста, при планиран ограничен бюджет. А вече се бяхме харесали с клиента. И, както се казваше една интересна и полезна книга, „Всико може да се договори”. Затова седнахме и намерихме решение. Понякога и клиентът може да бъде убедителен, като добре написан продаващ текст.
Копирайтинг с бартер.
А решението са нарича „копирайтинг с бартер” – интересни за копирайтъра продукти или услуги срещу интересни за клиента текстове. Или – в случая – бюджет + карта за масажи срещу продаващи писма. Този вариант направи и мен, и клиента щастливи, а само мен – и по-релаксиран. Така тръгнах на „бизнес масаж”, а бартерът допълни бюджета по проекта.
А Вие искате ли интересни продаващи текстове?
Можете ли да предложите интересен продукт или услуга, като част от бюджета по проекта? Пишете ми, или ми се обадате по всяко време, стига да не съм на масаж.