Тук няма правила - пълна анархия е

Шегувам се, сложи си сайта в първия пост, да се знае.
Кратък отговор - ДА
Лично и много кратко мнение ( има доста но нямам време) :
Първо хората трябва, като влезат в сайта да разберат какво сте и за какво се борите.
Аз дори
не ви намирам адреса, пише: Белово, ул. "Латинка" 22
Такъв адрес не намирам в Google maps. В малко Белово ми излиза някакъв и до там. Това малко ме кара да не пазарувам. Ми ако искам да дойда да видя нещо на място ?
Шоурум имате ли ?
Мейла е в Gmail - защо ?
Няма информация за това, какви са мебелите по произход - български, китайски, турски ?
Пише само : внимателно подбрана селекция от продукти, изработени от
големи и доказани мебелни фабрики, с които работим в тясно партньорство - дрън дрън та пляс
Не ме мотивира да похарча 500-1000лв за мебел
Описание:
Състояние: Нов продукт - не продавате ли само нови мебели и ако е така, на кому е нужно това е описанието?
Като клиент искам да видя снимки на тези неща от описанието В ДЕТАЙЛИ за всеки продукт за да придобия по добра представа, например:
– конструкция: масивна дървесина, ПДЧ, слоеста дървесина
– тапицерска основа: зиг-заг пружини, силиконов пух, пенополиуретан, полиуретанова пяна 15 см
– подматрак: полиуретанова пяна
При доставка:
Понеже не съм го видял на живо, има ли опция да отворя кашона за да видя какво съм поръчал и ако не ми хареса качеството да не го приема въобще?
Аз това и ще направя, ако трябва ще се бия със шофьора, понеже връщането ще ми струва поне 100 лева с Еконт - как го решавате този проблем?
Връщане:
Ако Продуктът НЕ Е ОПАКОВАН КАТО ПРИ ДОСТАВКА, клиентът ще трябва да организира и заплати за доставката за връщането.
Това означава ли че ако е правилно опакован, както при доставката, то връщането ще е безплатно?
Понеже съм Долно копеле, ще искам да го върна безплатно, понеже продукта ще е опакован, както при доставката. Ако откажете ще се опра на Чл. 147, ал. 2 от ЗЗП, който гласи:
При съмнение относно смисъла на определено условие то се тълкува по благоприятен за потребителя начин. 
Ако откажете да приемете връщането, подавам жалба до КЗП

След това мога да подам граждански иск срещу фирмата ви


И сега, представи си, видял съм това в сайта ви и правя поръчки с цел връщане. Инвестирам едни 8000лв -10 000лв в мебели. Не мога да ги загубя понеже Чл. 50 от ЗЗП дава 14 дни срок за отказ от онлайн покупка без причина и това ми ги пази.

Искам да ги върна, вие отказвате да организирате безплатен транспорт ( сигурен съм че това ще направите). Аз разбира се наемам фирмата на "братчеда" и тя ме "таксува" 1000лв транспорт. Подавам иск за 1000лв транспорт в съда и се опирам на Чл. 147, ал. 2 от ЗЗП.
Защо 1000лв ще питаш ?
Според ГПК:
Ако физическо лице (потребител) предяви иск срещу търговец на стойност до 1000 лв, делото се разглежда по облекчена и ускорена процедура, наречена малък иск.
Ще платим 100лв данък на фирмата на "братчеда" и едни бързи 900лв от нищото в джоба
Така, че общите условия и доставка в сайта ви:
"Ако Продуктът НЕ Е В ОРИГИНАЛНАТАТА
ОПАКВОКА ( тук имате правописна грешка в общите условия ), клиентът ще организира и заплати за доставката за връщането."
Е малко двусмислено и може да искате леко да го промените, евентуално, може би

Като цяло дейността сайта ми намирисва на някаква drop shipping шитня. Поправи ме ако греша ?