blackout8
Well-Known Member
Здравейте,
Обмислям създаване на обучителен курс, който ще е записан и всеки човек ще има достъп до него след като си го купи - т.е. това ще онлайн курс on demand.
Цената на курса няма да бъде малка, ще е в пъти над стандартният рейндж 100-200 лв, искам да им давам рефънд за да изчистя финансовият им риск. Обмислях 1-во да им да 7 дневен период и ако по ред причини не им допадне им връщам парите. Обаче когато им кажа имате 7 дни период, сещате се какво ще стане все пак сме и в БГ - като нищо клиент може си свали инфото или да опише всичко и да каже хайде върни ми парите. Отново говоря тук цената ще е в пъти от нормалният рейдинж. Затова реших да им сложа само 1-ви модул видим, и след като го приключат системата да ги пита, ако искате да продължите на пред отпада опцията за връщане на парите.
До колкото знам когато човек приеме условията за ползване, това е равно на "писмено" съгласие за приемане на правата/задълженията от тези условия.
Знам че има законов период за връщане на стоки, но тук говорим за услуга и чета https://pravatami.bg/107, че Разпоредбите за право на отказ не се отнасят следните случаи:
Може да ви се вижда малко глупав въпроса, но ако може някой запознат да насоки и да кажи, дали всичко което го мисля е правилно, а ако не кое е най-доброто нещо в моят случай?
Благодаря предварително
Обмислям създаване на обучителен курс, който ще е записан и всеки човек ще има достъп до него след като си го купи - т.е. това ще онлайн курс on demand.
Цената на курса няма да бъде малка, ще е в пъти над стандартният рейндж 100-200 лв, искам да им давам рефънд за да изчистя финансовият им риск. Обмислях 1-во да им да 7 дневен период и ако по ред причини не им допадне им връщам парите. Обаче когато им кажа имате 7 дни период, сещате се какво ще стане все пак сме и в БГ - като нищо клиент може си свали инфото или да опише всичко и да каже хайде върни ми парите. Отново говоря тук цената ще е в пъти от нормалният рейдинж. Затова реших да им сложа само 1-ви модул видим, и след като го приключат системата да ги пита, ако искате да продължите на пред отпада опцията за връщане на парите.
До колкото знам когато човек приеме условията за ползване, това е равно на "писмено" съгласие за приемане на правата/задълженията от тези условия.
Знам че има законов период за връщане на стоки, но тук говорим за услуга и чета https://pravatami.bg/107, че Разпоредбите за право на отказ не се отнасят следните случаи:
- за предоставяне на услуги, при които услугата е предоставена напълно и изпълнението й е започнало с изричното предварително съгласие на потребителя и потвърждение от негова страна, че знае, че ще загуби правото си на отказ, след като договора бъде изпълнен изцяло от търговеца;
- за предоставяне на цифрово съдържание, което не се доставя на материален носител, когато изпълнението е започнало с изричното съгласие на потребителя, който е потвърдил, че знае, че по този начин ще загуби правото си на отказа.
Може да ви се вижда малко глупав въпроса, но ако може някой запознат да насоки и да кажи, дали всичко което го мисля е правилно, а ако не кое е най-доброто нещо в моят случай?
Благодаря предварително