Sofia Stankova
New Member
Здравейте, малко е странна темата, но става въпрос за следната ситуация. Клиент купува обувки, иска да ги замени, разговаря с моя колежка и ѝ обеснява, че обувките са само мерени и с едната момичето се е разходило в блока, на което моята колежка отговаря, че няма проблем да ги върнат и ние да ги заменим. Днес когато взехме пратката обувките са видимо носени и двете, подметките са кафяви въпреки чистенето и едната е одраскана на две места. След обаждане от наша страна, че не можем да заменим обувки видимо в нетърговски вид, клиента ни заявява, че с нас е говорено, че обувките са били мерени и трябвало да ги заменим. Разбира се не пропусна да спомене, че ако не го направим щял да се погрижи никой да не пазарува от нас. Опитах се да му обясня, че ситуацията не е такава, защото те са казали, че са мерени, не носени и не са споменавали за забележки. След изпратени снимки на вайбър каза, че той ги е осраскал като ги е чистел и да сме си ги задържали. Та... Въпроса ми е, как бихте постъпили? Преглъщате ли финансови загуби, въпреки да знаете ,че сте прави само за да няма циркове и евентуално неверни постове по ваш адрес в мрежата?