Първият ми Refund

rak

Active Member
Направих си настройките да получавам плащания чрез пей пал за продуктите от кешбърнърс и получих първите пари по този начин. Днес обаче получавам известие че купувача си иска парите обратно, че не бил получил стоката. Сега ще пиша на кешбърнърс да ми окажат съдействие, да видим дали ще се оправя с това. И най-гадното е, че го очаквах и то взе че стана. Някой ако е имал подобен проблем с продукт на кешбърнърс нека да каже какво се е получило при него.
 
От: Първият ми Refund

Евала на Кешбърнърс. Отговориха ми, че са писали на купувача и са се разбрали с него, той ще оттегли молбата си за връщане на парите:
--------------
Hello,

I have emailed her and she responded to me , she is going to withdraw the request for a refund so you do not have to worry about that for now, I will proceed with this as planned and let you know the next step. In a follow up email.

Thank You
CBjas
Affiliate Manager
Cashburners.com
---------------
 
От: Първият ми Refund

Така, работата се закучва. Сигурно ще загубя диспута, а лошото е, че Кешбърнърс не ми дават номер на пратката и пощенска компания, с която е изпратена и не мога да отговоря в пей пал, което означава, че ако не отговоря до 21-ви, клиента ще си получи парите, а евентуално ще си получи и пратката, а потърпевша ще съм само аз. Ще видим, има още няколко дни.
 
От: Първият ми Refund

Не е желателно да си давате сметката в PayPal на клиенти. Може да ви затрият акаунта (акаунта на Кешбърнърс беше закрит след фалшиви оплаквания, че продават лекарства - в същност те продават хранителни добавки, което не нарушава договора с PayPal).
 
От: Първият ми Refund

Кешбърнърс не бяха ли Афф програма, т.е те да ви плащат, а не директно клиентите.
Или аз съм назад с информацията
 
От: Първият ми Refund

Кешбърнърс пуснаха възможност клиентите да плащат през пей пал. За целта афилейта си прави поща в gmail настройва я да препраща писма към поща на Кешбърнърс. Те ти пращат писмо, че всичко е наред и вече можеш да получаваш плащания чрез пей пал. После какво става. Клиента плаща обаче парите отиват в сметката на афилейта, след време, когато се разбере че всичко е наред, кешбърнъс си вземат своя дял от другите пари по сметката на афилейта, които са от плащания с карти и са натрупани в акаунта, и така на афилейта му остава само комисионната. Обаче сега при мен както се получават нещата, ако клиента е получил пратката, а аз не мога да отговоря на отворения спор в пей пал, на 21-ви парите автоматично ще се върнат на клиента, а той може да си е получил стоката. Сега писах отново на кешбърнърс. Като приключи този случай ще премахна плащането през пей пал. Много нерви излишни.
 
От: Първият ми Refund

Така, въпроса приключи, клиента не е получил стоката и си иска парите обратно, не желае да чака да я получи, както беше обявил първоначално. Така че днес му връщам парите.
 

Горе