Реклама и туй то!

apostol

New Member
БИСЕРИТЕ НА БЪЛГАРСКАТА РЕКЛАМА

На рекламния фронт бушува истински тайфун. Тайфун от простотия и простащина. И за да не бъда голословен, ще приведа няколко особено фрапантни примера.
„Хрупкав хляб и ядки сочни…” Досега все съм си мислел, че сухарите са хрупкави, но явно съм се лъгал. Що се отнася до сочните ядки… Леле мале!

Нататък…
„Друго си е сезона на дините.” Като чуеш тази идиотщина по радиото, се втрещяваш от тъпотията на това „послание”. На телевизионния екран нещата стават по- ясни, но и по- пошловати. Така или иначе, в крайна сметка човек така и не разбира, каква е връзката между циците и мастиката.
Между другото… Знаете ли, че има НЕгорчива бира. Работата обаче е там, че няма такава дума- НЕгорчива. В нито един правописен речник няма да я откриете.

Да закрием това тържество с паметните думи от рекламата на Sprite „Тайната, добре пазена, е безполезна.” Кажи това на някой цереушник или кагебешник, па стой, та гледай. Ще ти счупи главата „рицарят на плаща и кинжала” и това е повече от сигурно.
Нейсе, запуши го…

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
 
Имаше една приказка, "за да станеш известен, трябва да отнесеш също толкова критика, колкото и позитивност." А че бисери има - има ги. Поне "мушкатото не цъфва от завист" в повечето реклами...
 
Специално за тази реклама на мастика, там посланието се гледа (буквално) от съвсем друг ъгъл. Тук не става дума за конотативни или денотативни трикове, или тънко логическо заблуждение, което, да си признаем, са рекламите от както ги има.
В тази простащина идеята е ... са цици. По-голямата част от мъжкото съсловие м/у 18-50 ще се припознае в онези двама кауна на плажа.
Гледаш цици на плажа и пиеш мастика - нашата мастика.
 

Горе