Фесйбук Оферти от Фен страници.

Mr. George

Active Member
Здравейте,

Обещах да пусна тема за Оферите които се пускат от Фейсбук фен страници.
Да започнем с това как се пуска такава оферта. (Вижте снимката) pages offer.png

След като цъкнете там ви се отваря попъп където можете да настроите офертата. Можете да сложите headline, който е ограничен до определен брой символи, които трябва да се подберат внимателно. Препоръчително е там да има линк към сайта ви било то към основния домейн или към вътрешна страница където е самата оферта, като ако е към вътрешна страница би било по добре да се ползва някойпългин който ви прави вътрешни по къси страници примерно имате сайт www.domain.com линка към офертата е www.domain.com/tova-e-moiata-oferta/ да се скъси на www.domain.com/offer/. За да се спести място е всичко това. Второто важно нещо е снимката, което всъщност е най-важното. От снимката може да зависи дали ще имате риич примерно 100,000 или 500,000 (мое мнение) Така че снимка която отговаря по някакъв начин на офертата + снимката да е насочена към таргет групата на страницата, би трябвало да даде доста по голям ефект.

Също така ще ви пита и линк към самата оферта. Там вече можете да дадете пълният линк към офертата, като човекът който е цъкнал на Get offer ще получи имейл от Фесбук с офертата и линка. Интересното е че Фейса праща офератата на имейла на човека веднага след като човека натисне Get Offer, без допълнителни потвърждения. Което е и добре като цяло защото така повече хора получават офертата на имейла, въпреки че по голямата част кликат просто от любопитство за да видят какво има там. Дугото хубаво на тези оферти е че като цъкне човек на Get Offer му излиза попъп, където той може да сподели офертата и да лайкне вашата страница. Така че даже и да не му трябва в момента продукта/услугата той може да сметне за добре да я сподели с приятелите си и да лайкне страницата за да е информиран в бъдеще. От това според мен идва и голяма част от виралния ефект на ДОБРЕ НАПРАВЕНИ офери. Нарочно наблягам тук. Вижте примерно оферти тук: https://www.facebook.com/BigPrize сега това е страница с 2 милиона фена и ги пускат на конвейр, но може да продобиете представа за какво иде реч (там са не много добре направени оферти).

Също така хората лайкват самата оферта, коментират я и тн, което я разпространява допълнително, ако се използва и снимката за допълнително текст, като примерно споделете тази оферта и 10 от вас ще спечелят от споделилите, още повече може да се разрастне. Има доста варианти. Много зависи от страницата, каква е офертата, какви са феновете, така че точна формула няма.

Друго важно е че офертата има период на валидност. МНОГО ВАЖЕН ЕЛЕМЕНТ, който се подценява като гледам (не че хората имат много опит с тези оферти нито пък аз имам, голям) но забелязах че е много важно, защото оведомява човека, не помня точно кога, но май беше един два дни преди изтичането на офертата и също така при самото изтичане мисля че оведомяваше. На прост език това означава, че ще привлече още един път внимание към себе си преди изтичането. За това преценете, според случая колко да е валидността. Най-добре е да и даддете време да достигне максимума си +1 или два дни отгоре. Пак зависи според страницата. Ще се опитам да дам примери. Да кажем че пускате оферта за евтина почивка в планината за уикенда и ако пуснете евтина цена за следващите 2 дни, даже и някой да иска, може да не може да намери парите за 2 дни. така че примерно дайте им 8-9 дни. Ако пък сложите валидност два месеца е отново безсмислено. Друг е въпроса че даже и да е изтекла офертата те даже да посетят сайта и пак ще я намерят там на посочената страница, но някой хора ще си мислят че офертата е валидна само за посочения период. В КРАЙНА СМЕТКА ВСИЧКО Е МАРКЕТИНГОВ ТРИК. Трябва да се създаде моментум като ВЗЕМЕТЕ СЕГА ИЛИ НИКОГА, но в същото време да има и период на действие.

Сега относно риича на офертата. Незнайно защо фейсбук ги бута тези оферти, няма значение защо, важното е че е факт. Като отправната точка естествено са вашите фенове. Излищно е да казвам че ако пуснете оферта за покупка на бормашина в страницата "Обичам мама и тати" ефекта ще е доста съмнителен :).

Само не съм сигурен дали офертата трябва задължително да се БУУСТНЕ с някаква сума при пускането или може и без, защото лично аз не съм пускал, ами просто съм позволявал дасе пуска при мен и съм наблюдавал. Нека някой да пробва и да каже.
При мене феновете са 90% таргетирани и офертата беше точно в десетката за Holiday deals и човека има известен брой продажби. Ако офертата беше моя щях да я натискам повече и с допълнтиелни постове и щеще да има и повече продажби, така че ако си пускате собствени оферти на собствени страници и ако е подходящо да ги допълвате с допълнителни постове всеки ден като от сорта на: "Давайте не изпускайте офертата" ефекта ще е по добър.
При мен на страница 25000 офертата достигна 613.9K риич, буустната е с около 50 евро мисля, но не съм сигурен точно колко.

Това е от мен. Който има инфо да допълва.

пс. сори ако има правописни грешки, но това го написах много бързо.
 
От: Фесйбук Оферти от Фен страници.

Върти ми се нещо, че имаш 1 безплатна оферта и следващите трябва да си ги плащаш. Нека някой който е запознат да каже как е точно.
 
От: Фесйбук Оферти от Фен страници.

Забравих да кажа че от този 613.9K риич 530,000 е органик, а само 80,000 платен.
 

Горе