Adwords: Умишлено "скриване" на сайта след спиране на платената реклама?

camino

Member
От няколко години имам стабилно покачване на продажбите с 20% годишно (нови продукти), но миналата след платена кампания в Adwords се получи обратен ефект - паднах след нея на нива от преди 2 години. Няма логично обяснения и причина за това - останалите бизнеси като моя продават нормално.

Подочух, че има такава практика, при спиране на рекламата, особено при по-високи суми Гугъл да крие (примерно) сайта за продажби умишлено, за да си върне приходите. Че дори имало практика да се рекламират страници индиректно свързани с основния сайт, за да се прекъсне този ефект.

Някой имал ли е такива наблюдения?
И в крайна сметка, ако да - какво би следвало да се направи, след като е станало?
 
Има и е напълно възможно имайки предвид какви педерунгели са. Преди време съм забелязвал подона тендения при един. Там беше по-скоро махането му ограник резултатите, за да набива в платените. За жалост може да истина, може и да не е. Но е факт, че всичко има някаква зависимост. Както мои познати например не смеят да си сложат аналитикс, защото само това им трябва, да видят ония шматки как се класира, за да го върнат назад.
 
Има и е напълно възможно имайки предвид какви педерунгели са. Преди време съм забелязвал подона тендения при един. Там беше по-скоро махането му ограник резултатите, за да набива в платените. За жалост може да истина, може и да не е. Но е факт, че всичко има някаква зависимост. Както мои познати например не смеят да си сложат аналитикс, защото само това им трябва, да видят ония шматки как се класира, за да го върнат назад.
Чей за сек случай да ти увековеча мнението :) Да не кажеш после, в един момент, че си го писал на пияна глава и изобщо не си смятал така :)
 
Чей за сек случай да ти увековеча мнението :) Да не кажеш после, в един момент, че си го писал на пияна глава и изобщо не си смятал така :)
Добре, сложи си го в рамка. ;) Малко хора биха намерили връзка, но не очаквам от хора много далеч от това да имат адекватно включване. ;)
 
Има логика в това, което пишеш. Все пак Google е от родата на Чичо Сам и Чичо Скруч. Погледни тренда на бранша, в който продаваш за изминалите месеци и година. Може да е "масово" събитие. Предполагам си знаеш, но хвърли и едно око на CTR-a на кампаниите, ключовите думи и така нататък. Направи една засечка през аналитикса или таг мениджъра. Пусни си scroll depth, Bounce Rate, conversions на платения трафик и тем подобни. Чак тогава може да добиеш що годе някаква представа дали се дължи на външни фактори или е някакъв "трик".
И между другото за протокола от няколко години вече се казва Google Ads ;).

Успех!
 
Доста думички си изкълвал от форума, ама някога дали ще ги използваш в практика, силно ме съмнява :p
 
Доста думички си изкълвал от форума, ама някога дали ще ги използваш в практика, силно ме съмнява :p
Човек, хайде стига с това заяждане във всички теми. Пиша си мнението, доколкото ми позволява опита и практиката. Ако не си съгласен с него, имаш правото да изкажеш своето. Дай да се държим малко по-професионално, какво ще кажеш? Ако имаш нещо против мен, пиши ми на лично какво толкова те дразни. Нека да не разводняваме и тази тема, става ли?
 

Горе