Диспут в paypal Като продавач!

devilx

Well-Known Member
дадох на пича един ваучер активира си го ,всичко точно,но рекламирал някакъв сайт който и преди е ползвал и са му блокирали акаунта ,сега ми пусна диспут в пейпала, и се чудя дали могат да ми блокират сметката,какво да направя ?
 
Последно редактирано:
От: Диспут в paypal

Пишеш и даваш информацията която искат пейпал. След това те преценяват какво ще става (в най лошия случай ще му върнат парите от твоя акаунт и това е).
 
От: Диспут в paypal

дадох на пича един ваучер активира си го ,всичко точно,но рекламирал някакъв сайт който и преди е ползвал и са му блокирали акаунта ,сега ми пусна диспут в пейпала, и се чудя дали могат да ми блокират сметката,какво да направя ?

Ако е от форума може да го споделиш, аз лично не бих искал да работя с подобен човек.
 
От: Диспут в paypal

Е и аз ползвам ваучери и напълно осъзнавам, че могат да ми блокнат някой от акаунтите тъй като рекламирам един и същи сайт, ама никога няма да тръгна да пускам диспут, какво ми е виновем продавача, ако вече не си го предупредил, че може да стане така, е друго.
 
От: Диспут в paypal

въпросния човек е чужденец, не е от форума, но незнам дали пейпал отговаря за ваучери с гугъл,какъв е шанса ..
 
От: Диспут в paypal

Води се Non Tangable goods (виртуални предмети). Пишеш обяснение, че си му продал ваучер и, че всичко е наред с него и това е. Нищо друго не може да се направи за съжаление.
 
От: Диспут в paypal

Каквото @dertre каза.
PayPal обикновено не взимат отношение при такъв тип стоки.

Опиши какво се е случило, направи скрийншот, където ти казва, че всичко е наред, закачи го, спомени че е ваучър и си готов.
Аз днес спечелих такъв диспут след 2 седмици, отново като продавач.
 
От: Диспут в paypal

А като ти пуснат парите като gift пак ли могат да пускат диспути ?
 
От: Диспут в paypal

Лошото е, че ако имаш много такива случай те водят за съспишес и има вероятност да ти го блокнат ако не за винаго, то за някакъв период от време. Често съм срещал блокнати акаунти на база бълк транзакции и ли транзаксии и висок % диспути. Така от системата преценяват, че правиш нещо нередно или използваш системата им за преводи на пари, като промотираш или предоставяш фейк услуги или продукти. А този е голям бастун, от мен да знаеш. Какво е мислел, че ще се случи, след като вече сайта му е попаднал в блек листата на Google?

Най-добрия съвет е вече даден. Опиши ситуацията, и ако можеш дай повече факти и доказателства, за да видят максимално ясно и точно аргументите на всички страни - твоята и неговата в случая. И в бъдеще внимавай с кой правиш бизнес, както и спомени с малък, голям или нормален текст всичко, което трябва да е на лице, за да влезе дадения продукт / услуга в правилтата за целта употреба. Това е една много силна гаранция, че всеки знае какво получава за дадените пари.

И най-важното - използвай здрав разум във всяка една такава ситуация. Не се влиая от емоциите, това никога не е било правилното решение на нещата. Успехи.
 
От: Диспут в paypal

How would you like to respond?
1.Issue the buyer a refund for the disputed amount of $11.00 USD.
2.The buyer can keep the item(s).Issue the buyer a refund for the disputed amount of $11.00 USD.The buyer must return the item(s).
3.Offer the buyer a partial refund in an attempt to close this claim.(The buyer indicated that a refund of $11.00 USD would be satisfactory.)
4.Provide proof that the buyer has already been refunded.
5.Disagree with claim. I would like to provide additional information.


Някой ще ми помогне ли да избера точната опция ? Не искам да връщам нищо искам да спечеля диспука..
 
От: Диспут в paypal

избрах писах изпратих, сега чакам дано да спечеля..

Баси мизерния пич, пуснал диспут като сделка от ebay , само мръсно ми прави.
 
От: Диспут в paypal Като продавач!

Да използвам темата и да попитам за подобен проблем...че взе да ми писва от тези арогантни типове от PayPal.

На 19.02 тази година продадох през сайта 30 ваучера, човека си е платил автоматично чрез бутона на ПейПал в сайта. Днес получавам имейл че има отворен диспут от банката на продавача...ПейПал ми блокирал сумата и трябва да чакам/ пише че мога да чакам 75 дена докато банката провери и реши въпроса /. Изпратих им данни и снимки на имейла че съм пратил ваучерите на същият ПейПал имейл от който съм получил плащането.
Как да процедирам...
Преди два месеца пак такава продажба и същите условия и скапаните ПейПал ми взеха от моята сметка 88$ и ги върнаха на купувача. Така хем купувача си получи ваучерите, хем и си взе парите.
 
От: Диспут в paypal Като продавач!

За това си теглиш парите веднага или следващият ден след превода.Като ги изтеглиш вече може да спориш с Пейпал за проблема.На мен ми бяха блокнали над 500 долара за 180 дни и най важното че ги получих след 180 дни без възстановен акаунт.За това цъкаш си на moneybookers да ти е мирна главата,от 3 години работя със тях никога не съм имал проблеми.
 
От: Диспут в paypal

А като ти пуснат парите като gift пак ли могат да пускат диспути ?

на мен така ми блокнаха акаунта - хем като гифт бяха. написаха ми да чакам 6 месеца и след 6 месеца ми написаха че няма да си видя парите :beer:
 
От: Диспут в paypal

И при мен за съжаление вчера се случи това:

Стоката все още не е изпратена, но е поръчана при доставчика.

Имам опции:

I have shipped the item and I can provide proof that the item was shipped through an approved shipper to the address on the Transaction Details page.

I have not shipped the item and I will refund the payment.
I have refunded the payment for this transaction.

Ситуацията е следната - клиента си поръчва, всичко точно, кореспонденцията върви ОК, на втория ден нашия си отваря банковия акаунт и там му пише за 2 транзакции еднакви от пейпал, свързва се с мен и му обяснявам, че това е странно но да изчака 2-3 дни, може да е някакъв резърв. На третия ден нашия ми пуска диспут в пейпал и транзакцията, която аз съм приел ми е блокирана. Нямам опция да се обяснявам в диспута, мога само да натисна за връщане на парите.

Не искам да му връщам парите на тоя мухал, а да му пратя стоката... Какво може да се прави.

Писах странично на пейпал, звънях - отговор никакъв...
 
От: Диспут в paypal Като продавач!

Обадих се на Пейпал и след 10 минути слушане на музика успях да се свържа.

Работата е такава, че тоя ми е дал диспут, но слушалкаджийката ме посъветва да не правя нищо, защото било нормално да се блокират по 2 суми в някои банки и това щяло да отпадне при ревюто на клейма от техните служители.

Общо взето добре, свързах се с клиента, той вече си виждал парите и потвърди да продължим с поръчката му.
 

Горе