Някой ползвал ли е web sockets?
Имаме домейн, api.site. bg - > към него е добавен websockets , който слухти на 6001 с reverse proxy на апачи. Отделно играе ролята на бек енд сървър, който подава json на site. bg , с VueJS - PWA архитектура.
Правилно ли разсъждавам, че ми трябват няколко отделни broadcast channels - идеята е след натискане на бутон Онлайн Игра -> да започва да сърчва за хора, които също търсят - > тук е единия channel , и когато meet-не requirements по mmr > да ги мачне заедно, и да стартира нов PrivateChannel, с 4 души например- > тоест нов web socket , който слухти LobbyID и playersID / статс в реално време?
тоест 2 уебсокет канала - единият за налични играчи онлайн, които сърчват, и следващият вече за лобито, когато са в 'игра' заедно?
Досега не съм работил с уеб сокети, другата алтернатива, доколко е такава - VueJS постоянно да пингва сървъра с http - req/res - и да следи дали е онлайн и там да се подават статистиките по време на играта? - Доколко е алтернатива това, въпреки че май е таралеж с в гащите, дали си заслужава да обърна внимание на уеб сокетите и да се позабавя, или не е проблем по този начин с постоянно пингване на klient/server с req/res ?
Имаме домейн, api.site. bg - > към него е добавен websockets , който слухти на 6001 с reverse proxy на апачи. Отделно играе ролята на бек енд сървър, който подава json на site. bg , с VueJS - PWA архитектура.
Правилно ли разсъждавам, че ми трябват няколко отделни broadcast channels - идеята е след натискане на бутон Онлайн Игра -> да започва да сърчва за хора, които също търсят - > тук е единия channel , и когато meet-не requirements по mmr > да ги мачне заедно, и да стартира нов PrivateChannel, с 4 души например- > тоест нов web socket , който слухти LobbyID и playersID / статс в реално време?
тоест 2 уебсокет канала - единият за налични играчи онлайн, които сърчват, и следващият вече за лобито, когато са в 'игра' заедно?
Досега не съм работил с уеб сокети, другата алтернатива, доколко е такава - VueJS постоянно да пингва сървъра с http - req/res - и да следи дали е онлайн и там да се подават статистиките по време на играта? - Доколко е алтернатива това, въпреки че май е таралеж с в гащите, дали си заслужава да обърна внимание на уеб сокетите и да се позабавя, или не е проблем по този начин с постоянно пингване на klient/server с req/res ?
Последно редактирано: