Хм, пропуснала съм темата лани, но споделям изцяло мнението на Бърни - ДСК е пълна скръб и обратното на добра банка (да не се засегнат лобистите, ако кажа, че е лоша
). Бях им клиент преди години и служителите бяха някакви сенилни лелки, които, като видеха клиент на гишето се обръщаха на другата страна и бягаха като обгазени. Понеже там си внасях осигуровките, постоянно имаше объркване и закъснение на вноските, за което НАП ми начисляваше лихви. Давали са ми и излвечения на други фирми и следователно - моите на други техни клиенти.
В момента мога да споделя, че ЦКБ е голяма конкуренция на ДСК по отношение на идиотизъм. Имам предвид политиката на банката, а не отношението в клона, който посещавам. Там служителката е супер и всеки път виждам как се черви заради идиотските правила, които е длъжна да следва.
Казусът е следният: откривам сметка в ЦКБ и чакам цял месец (28 календарни дни, за да си получа дебитната карта. Звъня в централата на банката, за да проверя за постъпил превод, а възмутен оператор ми обяснява, че политиката им не включва даване на такава информация по телефона - от съображения за сигурност, разбира се.
Отивам отново на място в местния клон и след 30 минутно писане и подписване активирам услуга изестяване с SMS. На следващия месец знам, че имам постъпил превод, но смс - тцъ! Звъня отново, за да питам за превода - информация по телефон не даваме! Е, добре, ама нали имам смс-известяване? - Да, ще получите смс-а. Е, ми то пак е по телефона, само че не вербално, а текстово?! - Г-жо това е политиката на банката... Лудница!
Смс така и не получих, изтеглих си парите на другия ден, но пътувах на риск до най-близкото населено място, в което има банкомат - ако стане - стане, то пък взе, че стана.
На следващия месец - алилуя! - получавам заветния смс. Час по-късно съм на банкомата и ръчкам, ама не дава. Парите са постъпили по сметка, но мога да ги изтегля най-рано след 3 часа. Казвам: ок, ще ги взема на каса. Да, ама трябва отново да пишем и активираме такава опция, срещу минимална годишна такса, разбира се.
Честно, толкова куца банкова политика не вярвах, че може да има в 21-ви век в една страна член на ЕС. При толкова банки в страната, вместо да се борят за клиенти, те се чудят как да ги тормозят.
Сори за дългия пост. Пострах се да опиша ситуацията възможно най-кратко.