Здравейте!
Обходих и аз банките в търсене на нещо изгодно, понеже
PaySera дава безплатна фирмена сметка в Литовската им банка (трябва да се декларира в БНБ и отчет за движенията на всеки 3 месеца от счетоводителя с пълномощно от мен), но не може да се получават автоматично наложените платежи от Еконт по нея. Просто системата на Еконт не позволява да се направи електронно споразумение да се пращат наложените платежи с получател Paysera LT и в описанието вътрешния ми номер на сметката. Та за това тръгнах да търся нашите банки, макар,че за дребна риба като мен 10 лв на месец не са мн желан разход,ама явно ще трябва.
Видях,че Alianz имат 7 лв такса на месец. Обаче се оказа,че имат и 1,50 лв за карта. Това обаче го разбрах от тях едва след като подписах и платих всички такси. Което наистина ме вбеси.
Опита ми с Alianz. Или проблемът с тях. Въпросът е принципен!
Хората в колана иззглеждат наистина свестни. Но още с влизането в банката, се оказа, че "системата ни не работи". Питах мениджъра на клона за фирмена сметка - 7 лв на месец, дебитната е безплата - Visa Business Debit. За другото вижте условията на сайта. Гледам аз условията на сайта в къщи - седят такива и за безплатна Maestro с доста по-изгодни условия. Казах на мениджъра на клона после,че не е вярано,че е безплатна Visa-та и че имат Maestro безплатна според условията. Тя погледна едно учудено и си замълча, но видимо се съгласи. Направихме сметка, попълних на хартия към 15 страници декларации и информация за мене и фирмата, Платих 20 лв за тоукън, 10 лв за откриване на сметка. Още документи...и на края питам:
"а картата? Кога ще ми издадете Maestro".
"Ами ние не издаваме такава.", казва мениджърката на клона.
"Моля?! Как - нали в усолвията на банката са дедени тези 2 карти" (никъде не пише да не ги издават вече).
"Ами не издаваме такива карти отдавна", каза тя и звънна и й потвърдиха от някъде.
Възмутих се, питах защо не са ме уведомили, ами го казват чак сега. Че това е нечестно и неправилно. Че заради това избрах тях, а не по-близка банка с по-модерно интернет банкиране (вижте им front page-a на банкирането и ще разберете (
https://remote.bank.allianz.bg/EBank/), което даже щеше да ми излезне по-изгодно със същите услуги.
Каза да пиша оплакване през сайта. Е писах - все едно до "арменския поп"! От там лъжливо ми твърдяха,че ме била информирали при запитване. Лъжа. Обясних това. Но възприемане от отсрещната страна не срещнах. Никакво покаяние, никави отстъпки. Нищо от молбите ми не бе удоволетворено а най-пренебрежително бях отклонен и пратен да си плащам 1,50 лв от горе.
Затова сега ще си платя 30 лв такса за закриване+30 лв дето вече изгубих, пиша го и тук и отивам да закрия сметката.
Мошенници. Не заслужават парите ми. Не виждам да се случат добре нещата с тях. Няма да се разбереме. И ще си науча урока - да избирам вече по-изпитана банка дори и с левче отгоре.