Бърз въпрос - не получена покупка от Ebay

От: Бърз въпрос - не получена покупка от Ebay

Супер :) И пратката от Китай ще дойде ;)
Не забравяй да си махнеш отрицателния фийдбек и да затвориш диспута, за да не прецакваш продавача ;)

Пратката от Китай няма да дойде със сигурност! За малко да изпусна и тази от САЩ! Проблема е бил в нашите БГ пощи. Мамицата им мръсна! Местната поща се намира на 4 мин. път пеша от нас , редувахме се със жената всеки ден да проверяваме. Вчера беше нейния ред. Отива тя , след скандал със служителката , тя изкарва от под масата пратката на която етикета с адреса ми е скъсан , чете се само името ми! Думите и били - "Благодарете се , че ви е давам" Днес , аз отивам да попитам за другата ми "не потърсена" пратка и отговора беше - "Ами Вие , като не сте си е търсили ние е върнахме на изпращача"!!!! От три седмици , всеки ден сме ходили да си търсим пратките , а най - на края те се водили "не потърсени" Нямам думи! Какво ми прави пратката под масата? Тя между другото е таблет! Кутията бе отваряна! За мой ужас , след като отворих кутията със скъсания етикет , вътре имаше второ кашонче с пълния ми адрес , име , телефон , бар код , трекинг номер .........!!! С химикал имаше написана дата 20.102012г. , вероятно на тази дата е пристигнала , защото на 2.10.2012 е изпратена! Извода е ........... , сами го разбирате!

Отрицателния фийдбек още вчера го махнах , също така сложих и положителен на този от САЩ , като му се извиних. Само ме беше срам да му обясна какъв е бил проблема!

Забравих само да кажа как се е стигнало до това , пощенската служителка да благоволи да си ни даде пратката - жена ми е казала , че по трекинг номера излизало , че пратката е в БГ. Естествено е излъгала , защото тоя трекинг номер никъде не излизаше.
 
Последно редактирано:
От: Бърз въпрос - не получена покупка от Ebay

Лелеле нямам думи с нашите пощи .....Явно просто не трябва да ги ползваме
 
От: Бърз въпрос - не получена покупка от Ebay

Лелеле нямам думи с нашите пощи .....Явно просто не трябва да ги ползваме


Нямаш избор понякога, иначе и аз чакам от Китай едни артикули, вече 40-ти ден се бавят, свързах се с продавача, той ми изпрати още едни такива, като помоли, ако се дублират да му върна едните за негова сметка, понякога от Китай идват за 20 дни, друг път около 40-50, въпрос на организация е, но конкретно за забавянето не винаги имат вина Български Пощи, те по-скоро са виновни за изгубването на някоя пратка... :p
 
Здравейте на 04.10.2023 пуснах първата си поръчка през eBay,понеже при многократни опити да платя в алиекспрес същия артикул не се получаваше.
В eBay беше и на по ниска цена ,също от Китай.
От около 25 дена няма движение при тракерите ...
Продавача отговори да проверя в пощата,вчера ходих и ми казаха,че на мое име няма нищо.
Не съм блъфирал,че по тракер е доставена и идвам да я получа.След обяд ходих да взема две пратки от Китай нп,макар че давам и адрес на express one някой пратки идваха в БГ пощи.(в eBay дадох само пощенски клон,имена и телефон)
Та въпросната не получена от eBay я чаках на 04.11.23 сега е 10.11.23.
Продавача ми предлага това към 10ч.:
"здрасти
много съжаляваме, че вашият артикул все още не е пристигнал.
Тъй като е минало доста време, може би предметът е изгубен,
за да не ви създаваме неудобства, можем ли да ви изпратим нова замяна?
и ако най-накрая получите двойни артикули, ние няма да таксуваме, можете да запазите такива като подарък.
Моля, кажете ми какво мислите за това.
Изчакайте отговора си.
За разбирането."
към10.40ч
му отвърнах:
"Да благодаря,ако го изпратите днес или утре няма да го поръчвам от друго място.
И как да проследя новата пратката ?"
Въпроса ми е колко да изчакам до завеждането на спор ако не я изпрати повторно,като утре е събота и вероятно ще е пусне понеделник най рано?
Благодаря.
 
С продавачи от Китай не се преговаря. Щом по тракинг номер е загубена отваряш диспут, взимаш си парите обратно и поръчваш пак.
 
на 11.11.23 ми писа:
hello,
thanks for your kind understanding.
I will arrange replacement for you today.
Please keep patient waiting for it.
Any concerns later, please feel free to contact us,we are always at your service.
best regards!

аз на 12.12.23:
Моля пратете номера на пратката!
днес той:

hi,
we resent without tracking,
hope you will receive soon,
nice day
------------------------------------------------------------------
привет,
мы отправляем без отслеживания,
надеюсь, ты скоро получишь,
приятный день
------------------------------------------------------------------
Не знам как ако отворя диспут продавача ще доказва на ибей че я е пратил и имали такъв случай някой да му пратят втора пратка без проследяване и да я получи?
 

Прикачени файлове

  • Screenshot_2023-11-13-20-22-01-973_com.ebay.mobile.jpg
    Screenshot_2023-11-13-20-22-01-973_com.ebay.mobile.jpg
    418.7 KB · Преглеждания: 5
Това е стандартната тактика да мотаят хората, докато изтече срокът, в който може да се отвори диспут. Не е възможно да няма тракинг номер поне за територията на Китай. Няма никакъв смисъл да се води комуникация с продавача щом е загубена пратката и това го пише в тракинг информацията.
 
писах му това :
 

Прикачени файлове

  • Screenshot_2023-11-20-09-57-19-070_com.ebay.mobile.jpg
    Screenshot_2023-11-20-09-57-19-070_com.ebay.mobile.jpg
    492.3 KB · Преглеждания: 4
И след 1-2дена,отрицателно ревю и го докладвах а ибей.
От тях нямам писмо ,и всичко е изтрито от поста ми.
днес поръчката е същата и има промяна на дата за доставка :
 

Прикачени файлове

  • Screenshot_2023-11-20-09-52-47-566_com.ebay.mobile.jpg
    Screenshot_2023-11-20-09-52-47-566_com.ebay.mobile.jpg
    393.8 KB · Преглеждания: 6

Горе