ROIdoctor
Active Member
Здравейте колеги,
продаваме нискообортна стока, като над 90% от клиентите ни са нови.
Когато има гаранционно събитие, винаги се стараем в максимално кратки срокове да ремонтираме продукта. Плащаме експресна доставка за резервни части. Ако видим, че трябва да се чака повече, веднага я заменяме с нова. Транспорта винаги е за наша сметка и често изпращаме и допълнителен подарък с ремонтираната стока.
Обаче ми прави впечатление, че нито един клиент, който е прибегнал до гаранция, след това не е пазарувал повторно от нас.
Лично аз, колкото и да е известен магазина, веднъж счупи ли се стоката, оставам с лошо впечатление от качеството и дори да получа добро обслужване, избягвам този магазин след това.
Та какво мислите по въпроса, има ли смисъл да правим извънредни разходи с цел да угодим на клиентите или е по-добре да ги насочваме тези пари към друг канал и да си работим както е по закон (до 30 календарни дни).
продаваме нискообортна стока, като над 90% от клиентите ни са нови.
Когато има гаранционно събитие, винаги се стараем в максимално кратки срокове да ремонтираме продукта. Плащаме експресна доставка за резервни части. Ако видим, че трябва да се чака повече, веднага я заменяме с нова. Транспорта винаги е за наша сметка и често изпращаме и допълнителен подарък с ремонтираната стока.
Обаче ми прави впечатление, че нито един клиент, който е прибегнал до гаранция, след това не е пазарувал повторно от нас.
Лично аз, колкото и да е известен магазина, веднъж счупи ли се стоката, оставам с лошо впечатление от качеството и дори да получа добро обслужване, избягвам този магазин след това.
Та какво мислите по въпроса, има ли смисъл да правим извънредни разходи с цел да угодим на клиентите или е по-добре да ги насочваме тези пари към друг канал и да си работим както е по закон (до 30 календарни дни).