Преференциален клиент си май майНа мен ми пускат SMS, да ходя да си взема стоката.
През последните 4 години ми се е налага веднъж да ползвам БГ пощи, защото явно там от където купувах един лаптоп работеха с тях. Пълна мъка. Само като ми отвори онази прашна книга да търси къде е. И имам спомени, че ходех два пъти, след като търговеца два пъти ми звъня, че е там. Още първия път му обясних, че ходех вече и не го намериха, после пак звънна и да съм отишъл пак. После му казах сериозно да се замисли за смяна на куриерската фирма, защото мен лично ме отказа. Даже му се изненадах, че от избора на толкова се бе спрял на тях. Да, цените са тънки, но всеки себеуважаващ се бизнесмен знае, че евтиното излиза скъпо. Клиента ще седне да храни в нета не БГ пощи, защото тях си ги знае каква издънка са, а търговеца. А това се сещате какви капитали са за оправяне на онлайн репутация.Явно зависи от офиса, на повечето места за мърди де това няма спор.
Това искам да го видя. По-скоро някакво писмо и гълъб, висящо му от врата, едвам едвам прилитащ, на почивки.На мен ми пускат SMS, да ходя да си взема стоката.
Точно така работят с измислени известия. Просто трябва да си знаеш кога да отидеш. Това е както се казва фючър на услугата, който ти гарантира ниската цена. Аз съм им свикнал и тази особеност на услугата им не ме вълнува и затова поръчвам винаги когато мога и стоката не е чуплива.Преференциален клиент си май май
Единственото нещо което БГ пощи са ми доставяли до врата и с известие са глоби от КАТ.
Всичко друго е скрито покрито, я дошло я не и иди да си го търсиш в пещерата-офис където времето е спряло.
Една случка от преди 5 години някъде.
Поръчах една част за реното на баща ми от Хонконг.
Мина се 1 месец и някакъв непознат номер ми звъни.
Пича от Хонконг ми се обади, с доста добър английски, да ми каже че часта била пристигнала преди седмица и половина, дали съм си я взел.
Имал там инфо по товарителница, не знам си какво.
Викам не, никой нищо не ми е казал, къде е пристигнала питам.
Каза ми и адреса на офиса им в Пловдив където е пристигнала и ме помоли да проверя.
Всичко платено с карта.
Отивам в офиса на тия мушмоли и 10 минути не могат да разберат защо съм там, каква пратка чакам и на кое гише да си я взема.
Намериха я, викам защо нямам известие, вика ми, имаш известие.
Къде?
Били лепнали бележка, смятай, на адреса отстрани на вратата.
Викам никава бележка не е имало, с плюнка ли сте я лепнали.
И тука вече се включи втора лелка да ме "успокоява" с обиди и да ми обеснява как те работели.
Телефона ми го пише на самата пратка, име телефон точен и адрес точен.
Викам защо никой не се обади?
Вика ми нямаме служебни телефони и затова не звъним.
Повиках им малко колко са абсурдни, а те от другата страна как не зависело от тях, всеедно е оправдание някакво това.
Не знам как още съществуват БГ Пощи и какво правят, кой се лъже да ги ползва и защо.
От тях са по зле само КАТ.
Този, в който бях обслужваше всичко София Център. Не, че не бяха мили и добронамерени, но не ми се е случвало другаде. Което си прави сериозно впечатление.Проблеми като тези на Blinky не съм имал, но може би защото офисът е сравнително малък и няма какво толкова да се обърка.
На мен ми пускат SMS, да ходя да си взема стоката.
Явно зависи от офиса, на повечето места са марди де това няма спор.
Всичко съм изтрил, не съм поръчвал от Китай известно време, иначе в SMS-а има номер, който като го кажа ми намират пратката, може само тоя клон да са по-печени, никога не съм имал проблеми до сега.Това искам да го видя. По-скоро някакво писмо и гълъб, висящо му от врата, едвам едвам прилитащ, на почивки.
В клон 1618 от година и половина е така.Това искам да го видя.
Ето един слоган за там:В клон 1618 от година и половина е така.