Всички правила са изпитани и могат да ви помогнат да увеличите продажбите си до 40% (поне при мен работят)
Бъдете усмихнати, дружелюбно учтиви
Усмивката е първото, никой не иска да купува от някой намусен, и ти не искаш. Дружелюбно учтив е ясно, по малко без да се прекалява.
Научете си урока, запознайте се подробно с продуктите които продавате и бъдете готови да отговорите на всеки въпрос на клиентите си
Ако не можеш да отговориш веднага на някой въпрос, смятай че си го разколебал, а при втори пелтек го губиш. За това си научи урока много добре.
Потдържайте контакт с клиентите си, вземете им телефона или имейла, за да ги уведомявате за всяко важно нещо, което смятате че ще им е от полза
Тук да не се подразбира спам, по скоро загриженост към клиента, примерно е попитал за нещо но го е нямало, когато пристигне е добре да му се обадиш. Или някакъв си купува често очила, когато дойде новата колекция защо да не му се обадиш.
Научете и запомнете името на всеки един клиент и се обръщайте към него по име всеки път
Винаги се впечатлявам когато някой ми запомни името, и винаги се връщам да си купя пак от него.
Правете промоции на определени продукти
Промоциите са нещата за които хората говорят, често ми се случва някой познат да каже "абе взех тези крушки от еди къде си бяха на промоция" - каква по добра реклама от това.
Правете малки лични подаръци на клиентите си, нека си спомнят за вас с нещо хубаво.
Местете разположението в магазина поне веднъж годишно.
Клиентът може да дойде в магазина ви десет пъти и да не види определи продукти които всъщност му трябват или просто за едното разнообразие или заради обновената визия е добре да се правят премествания, още един плюс е че така оптимизирате търговската си площ.
Флиртувайте с клиентите, когато усетитие симпатия от страна на клиента, няма лошо да пофлиртувате
Все пак покупката винаги се извършва подтиквано от дадено чувство, успеете ли да събудите симпатия, в кърпа ви е вързан.
За собствениците на магазини: накарайте клиента да се чувства добре, сложете по луксозна изтривалка за крака, по луксозни столчета и задължително качествен парфюм в магазина.
Всеки обича лукса, колкото и незначителен да е той. Помислете, има две левчета, продават на една и съща цена, едното мирише на китайска стока и водорасли, а другото на хубав парфюм, къде ще предпочетете да пазарувате?
П. С. Правилата важат за продавачи и собственици на магазини, запазвам си правото да добавям нови правила и да редактирам, защото ги писах набързо, дано са полезни някому.
Бъдете усмихнати, дружелюбно учтиви
Усмивката е първото, никой не иска да купува от някой намусен, и ти не искаш. Дружелюбно учтив е ясно, по малко без да се прекалява.
Научете си урока, запознайте се подробно с продуктите които продавате и бъдете готови да отговорите на всеки въпрос на клиентите си
Ако не можеш да отговориш веднага на някой въпрос, смятай че си го разколебал, а при втори пелтек го губиш. За това си научи урока много добре.
Потдържайте контакт с клиентите си, вземете им телефона или имейла, за да ги уведомявате за всяко важно нещо, което смятате че ще им е от полза
Тук да не се подразбира спам, по скоро загриженост към клиента, примерно е попитал за нещо но го е нямало, когато пристигне е добре да му се обадиш. Или някакъв си купува често очила, когато дойде новата колекция защо да не му се обадиш.
Научете и запомнете името на всеки един клиент и се обръщайте към него по име всеки път
Винаги се впечатлявам когато някой ми запомни името, и винаги се връщам да си купя пак от него.
Правете промоции на определени продукти
Промоциите са нещата за които хората говорят, често ми се случва някой познат да каже "абе взех тези крушки от еди къде си бяха на промоция" - каква по добра реклама от това.
Правете малки лични подаръци на клиентите си, нека си спомнят за вас с нещо хубаво.
Местете разположението в магазина поне веднъж годишно.
Клиентът може да дойде в магазина ви десет пъти и да не види определи продукти които всъщност му трябват или просто за едното разнообразие или заради обновената визия е добре да се правят премествания, още един плюс е че така оптимизирате търговската си площ.
Флиртувайте с клиентите, когато усетитие симпатия от страна на клиента, няма лошо да пофлиртувате
Все пак покупката винаги се извършва подтиквано от дадено чувство, успеете ли да събудите симпатия, в кърпа ви е вързан.
За собствениците на магазини: накарайте клиента да се чувства добре, сложете по луксозна изтривалка за крака, по луксозни столчета и задължително качествен парфюм в магазина.
Всеки обича лукса, колкото и незначителен да е той. Помислете, има две левчета, продават на една и съща цена, едното мирише на китайска стока и водорасли, а другото на хубав парфюм, къде ще предпочетете да пазарувате?
П. С. Правилата важат за продавачи и собственици на магазини, запазвам си правото да добавям нови правила и да редактирам, защото ги писах набързо, дано са полезни някому.
Последно редактирано: