Как ще се промени SEO-то през 2015

От: Как ще се промени SEO-то през 2015

Благодаря, от две години не съм се интересувал от SEO и тази статия със сигурност ще ми бъде полезна :)
 
От: Как ще се промени SEO-то през 2015

Съгласен съм само с последното мнение в статията. Алгоритъмат Hummingbird промени изцяло начините по, които Google "чете" и "разбира" информацията в сайтовете. Вече не е нужно да се акцентира върху конкретни ключови думи, а върху цялостния смисъл и дейност на бранда. Това, което ще бъде върнато като отговор на запитването най - вероятно ще изглежда така:

1. Бранд (в нишата която търсите, тук освен възраст и тръст на домейна е важно с какво се асоциира самата марка - постарайте се вашата марка да бъде нарицателно за продукта, който предлагате)
2. Качество на съдържанието (Съдържанието трябва да носи в себе си отговора, който е задал търсещият )
3. Личност (която е написала статията) - въпреки, че Гугъл авторството умря, Гугъл следи поведението на потребителите, които пишат и публикуват - (публикувано от админ. е пряк сигнал за СПАМ статия)
4. Социални сигнали. (Смятам, че е важно да бъде споменавана марката ви в соц. мрежите независимо дали има жив линк, трябва да има дискусии и нееднострачиви отговори - няма марка, от която всички потребители да са доволни. трябва да го приемете)
5. Линкове от силни сайтове, интервюта и т.н

със сигурност това са само част от нещата с които ще трябва да се съобразяваме. Естествено структурата и скоростта на сайта, отзивчивия дизайн, H1, H2, alt тагове, мета описания, и др. също ще играят роля в класирането.

По мои наблюдения тенденцията е такава, но все още има доста изключения - т.е. алгоритъмът ще се променя през 2015 г. и то в посока удовлетворяване на потребителите...

ЕДИТ: Нещо важно, което пропуснах е локалното търсене : Гугъл ще дава все повече отговори на въпроси според това къде се намирате в момента.
 
От: Как ще се промени SEO-то през 2015

Да. Забелязва се вече, че Google извежда резултати според местоположението ми, което е доста добре по някога.
 
От: Как ще се промени SEO-то през 2015

За мен лайтмотивът на статията е 'Instead of manual link building or on page SEO, companies will shift budget towards content marketing.' Отбележете си го с нота бене. И две неща, които се са споменали, щото не са в SEOто, но са трендове в coversion funnela (т.е монетизацията на тва SEO) - UI и UX.
 

Горе