Колко взимат фирмите и спецовете за настройка и управление на Google AdWords

se0.guru

Member
Та 200-300 лв. на месец за поддръжка, 500 лв. при кампании над 2-3 хиляди.... или пък просто като е доволен клиента си праща по 200-300-500 лв. и агенцията си взима пари на око, докато клиента е доволен? А! стане недоволен - а! пада рязко хонорара :)

Или повечко, справедливо ли е да взимаш по 1000 за направа на AdWords... Или просто си зависи от това колко е богат клиента :)

Или като себеуважаващ се благороден фрииланс взимаш 50-100 кинта и зарязваш клиента да си включва и изключва сам рекламата :)

И последно... кефи ли Ви за "бисквитките" новото ми послание? http://reklamiotgoogle.com

P.S.щом пиша тук, значи държа на хейтене и правене на две стотинки от всички любящи себеподобните си колеги... тъй че не се сдържайте :)
 
Последно редактирано:
По-принцип уважаващите себе си PPC специалисти са на % на база на бюджета. Има изисквания и колко е минимален бюджета де.
 
По-принцип уважаващите себе си PPC специалисти са на % на база на бюджета. Има изисквания и колко е минимален бюджета де.
Тъй звучи някак по-уважително към клиентите на процент, а не към себе си. Защото като виждаш че старата им реклама е десет пъти по-скъпа от твоята или 50 пъти по-неефективна.... Реално е малко самопрецакващо толкова много да помогнеш на дадена фирма за дребни пари каквито ще се явят твоя скромен процент. Пък ти като ги научиш как се прави качествена реклама, те могат и без теб, нали тъй? Не е ли по-добре за всички просто да звъни телефона на клиента, да нараснат революционно клиентите му от новата му реклама, пък кой колко взима тогава от парите какво значение има? Тъй или иначе ако клиента няма ефект и полза от рекламата голям и нищожния процент няма да дава дълго. Въобще гугъл рекламата е невероятно изкуство, възможни са всякакви фрапиращи йрайности, не само 10 пъти по-добра да е новата кампания, а даже 100 пъти... Е, възможно е естествено и опитният спец да не успее да направи нещо много по-добро... пък и какво е опитен спец, по-скоро трябва да се мисли за силно експериментирана по всеки вариант реклама и акомтрябва променян сайт за целта и слабо настройвана реклама....много се разфилософствах....
 

Горе