Малко помощ при отказано PayPal плащане в онлайн магазин

LuboUzunov

Member
Здравейте,

Имам следния казус.

Имах клиент, който в събота вечер си плати поръчката в онлайн магазина ми през ПейПал. В последствие поръчката бе отказана и тъй като клиента на време се обади, а аз все още не бях приел сумата от плащането, просто дадох "Void" на плащането в ПейПал с идеята, че парите въобще няма да бъдат пипани от сметката му.

Днес обаче, клиента ми звъни и каза, че парите не са му върнати или поне не са отразени в банковата му сметка. Каза, че е заплатил без регистрация в ПейПал и няма акаунт. Направо е въвел данните на картата си, когато го е прехвърлило в ПейПал при плащане на поръчката в сайта.

Честно казано идея си нямах, че е възможно да се заплаща през ПейПал без регистрация, а и аз отказах парите. Какво да му обясня на клиента? В тази ситуация парите взимани ли са му от сметката въобще, при положение, че аз не съм приемал сумата, а я отказах? Ако са взети, кога ще бъдат отразени обратно като един вид върнати?

Имам Бизнес акаунт и имам включен "PayPal Standard" като начин на плащане в OpenCart.
 
Последно редактирано:
От: Малко помощ при отказано PayPal плащане в онлайн магазин

Да - това е ценното на PP че може да се използва и без да се регистрираш.

Общо взето кажи на клиента да се разправя със PP като платежен процесор. Най-вероятно парите ще му бъдат върнати във сметката до няколко дни. Тези неща (връщанията) не са във реално време и отнема малко повечко време да се актуализират балансите.
 
Да, това си е голяма привилегия.

Звъннах му и му обясних да не се шашка :) Благодаря!
 
От: Малко помощ при отказано PayPal плащане в онлайн магазин

Да изчака. След като ти чукнеш воид парите отиват там от където са били взети - сметката му в пейпал или както в твоя случай картата му. Т.е. това не става на секундата, а може би 2-3 работни дни.
 
Re: От: Малко помощ при отказано PayPal плащане в онлайн магазин

Да изчака. След като ти чукнеш воид парите отиват там от където са били взети - сметката му в пейпал или както в твоя случай картата му. Т.е. това не става на секундата, а може би 2-3 работни дни.

Аз така и предположих, но просто за първи път ми се случва това и не смях много, много да му отговарям на клиента на сляпо. А и мислех, че чак когато приема сумата, парите му се взимат от картата... :)
 
От: Малко помощ при отказано PayPal плащане в онлайн магазин

Не е по начина по който си описал, защото ако утре реши че иска да изхарчи същите пари за друго, а ти решиш да си claim-неш твоите ще го духаш, няма да можеш.

Нещо като блокиране се получава. Той не ги вижда, не може да ги ползва, но надали се теглят от картата. След като ти клеймнеш парите се изтеглят и се появяват в твоя баланс. Ако клеймнеш по-малко (например направиш му отстъпка или безплатен транспорт) - разликата му се отблокира от банката. Но това отнема време, не е като блокирането.

2-3 дни е..
 
От: Малко помощ при отказано PayPal плащане в онлайн магазин

Блокират се по сметката и не можеш да ги ползваш.
 

Горе