На "Вие" или на "ти"

От: На "Вие" или на "ти"

Както споменах попитайте, прочетете - психолог, в краен случай и дизайнер (но добър, отличен дизайнер), разбира се PR ... nandibandi, няма смисъл да продължаваш, само се хабиш - няма те разберат, един човек, който не иска да разбере той няма да разбере.
 
От: На "Вие" или на "ти"

Както и други казаха няма значение кое е правилно а кое носи повече пари/приходи.
 
От: На "Вие" или на "ти"

Както и други казаха няма значение кое е правилно а кое носи повече пари/приходи.

Е паааа, то продажбата на дрога носи най-много пари - викаш да фърляме писалките и да почнем да свиваме листчета и найлончета или каквото там правят хората от бранша? :)

Авторът на темата пита как е правилно според нас, а не кое носи повече пари - ние му отговаряме. Все пак не вярвам фамилярното отношение да носи повече приходи. В най-лошия случай разлика няма, но се опасявам, че е по-вероятно да има загуби, в случай че се целиш в самоуважаващи се хора.
 
От: На "Вие" или на "ти"

Аз определено се дразня, когато вляза във физически магазин и директно започнат да ми говорят на ТИ. Но като че ли в интернет вече е по-лесно да се възприеме това обръщение като нормално, защото то е един вид призив за действие. И този призив е добре да се насочи към конкретният човек, който чете текста, а в случая учтивата форма може да се възприеме като обръщение към няколко човека едновременно и това по някакъв начин отслабва силата на призива за действие. Това е мое лично мнение.
 
От: На "Вие" или на "ти"

Е паааа, то продажбата на дрога носи най-много пари - викаш да фърляме писалките и да почнем да свиваме листчета и найлончета или каквото там правят хората от бранша? :)

Авторът на темата пита как е правилно според нас, а не кое носи повече пари - ние му отговаряме. Все пак не вярвам фамилярното отношение да носи повече приходи. В най-лошия случай разлика няма, но се опасявам, че е по-вероятно да има загуби, в случай че се целиш в самоуважаващи се хора.

Със сигурност идеята на автора на темата е как е по-добре да се обръща с цел повишаване на прихода. Това с наркотиците е супер но е незаконно! В случая, че се обръщаш с ти вместо с Вие не е незаконно, може да е неправилно граматически но целта е приходите а не граматическите норми.
 
От: На "Вие" или на "ти"

Със сигурност идеята на автора на темата е как е по-добре да се обръща с цел повишаване на прихода. Това с наркотиците е супер но е незаконно! В случая, че се обръщаш с ти вместо с Вие не е незаконно, може да е неправилно граматически но целта е приходите а не граматическите норми.

Ясно ти е, че се бъзиках, нали? :)

Няма смисъл от повече спорове. Покажете ми един продаващ текст - описание на продукт/услуга с фамилярното обръщение ''ти'' и признавам, че сте прави и спирам да споря.

Рекламни слогани не вършат работа. Искам да видя продаващ сайт/магазин, в който изцяло се говори на ''ти'' на клиента. :)
 
От: На "Вие" или на "ти"

Ясно ти е, че се бъзиках, нали? :)

Няма смисъл от повече спорове. Покажете ми един продаващ текст - описание на продукт/услуга с фамилярното обръщение ''ти'' и признавам, че сте прави и спирам да споря.

Рекламни слогани не вършат работа. Искам да видя продаващ сайт/магазин, в който изцяло се говори на ''ти'' на клиента. :)

http://www.vivacom.bg/ примерно. и само не ми казвай, че виваком не продават....

айде примерно още няколко http://www.mtel.bg/bg , http://www.emag.bg , http://www.telenor.bg/ , http://www.lidl.bg/bg/index.htm#

dafuk, то май няма един голям сайт, който да отворя и да не е на ти.... просто нивото в тоя форум ме отчайва всеки изминал ден.
 
От: От: На "Вие" или на "ти"

http://www.vivacom.bg/ примерно. и само не ми казвай, че виваком не продават....

айде примерно още няколко http://www.mtel.bg/bg , http://www.emag.bg , http://www.telenor.bg/ , http://www.lidl.bg/bg/index.htm#

dafuk, то май няма един голям сайт, който да отворя и да не е на ти.... просто нивото в тоя форум ме отчайва всеки изминал ден.

Джордж, дал си сайтовете на трите мобилни оператора, които се разбрахме още на първа страница на темата, че са взели на мушка дечурлята. Не съм ги отваряла даже, защото не са критерий за печеливша стратегия, поради подходящо обръщение.

Първият линк, който отврих беше не Лидл - да всички промоции тип Call to Action са поднесени в неформалната/фамилярна форма, но виж какво открих на страница ''За нас'':
Зад нашия успех стои подбраният ни асортимент. Разчитаме както на собствени продукти, така и на утвърдени търговски марки. Разбира се, при нас винаги ще намерите пресни плодове и зеленчуци с най-високо качество, прясно изпечени хлебни изделия в непознато за България разнообразие.

Условието беше да се говори изцяло на ''ти'' на потребителите. Е-мага не върши работа, защото нито продуктите, нито категориите имат описания, за да видим как се обръщат към клиента.

Изобщо не покри условията - Try again. ;)

п.с. реших все пак да видя и мобилките. Ето свиваком:

Първата месечна сметка се издава на първата дата на отчетния Ви период след активацията на абонамента Ви.

Ама защо тия хора използват учтива форма в текстовете, бе? Сега ще вземат да фалират, dafuk. ;) Сигурна съм, че ще открия още учтива форма, ако потърся, Джордж.
 
Последно редактирано:
От: На "Вие" или на "ти"

Спорите за глупости. Няма значение как се обръщаш стига да ти носи позитиви!
 
От: На "Вие" или на "ти"

Автора да каже към какво е насочен сайта, за да му отговорим. И нека най-сетне се приключи тази драма.
 
От: На "Вие" или на "ти"

Ами ние му отговорихме в темата просто да си прецени какво цели и да действа :)
 
От: На "Вие" или на "ти"

Аааааа, много Ви благодаря за изразените мнения! Все още се чудя, но Вашите мнения ми помагат да се ориентирам. Лично мен обръщението на "ти" леко ме дразни, когато е на сайт. Иначе в лични контакти предпочитам "ти", естествено не със съвсем непознати хора.
 
От: На "Вие" или на "ти"

Ами въпроса е да ти върши работа пък каквото такова :)
 
От: От: На "Вие" или на "ти"

я си свери данните с учителката и после пиши глупости. в английския няма учтива форма.

Всъщност в английския език има само учтива форма You (Вие). Неформалното Thou (Ти) е отпаднало в миналото.
"В староанглийския думата "thou" се е използвала със значението на "ти", но е била по-неформална от "you". С течение на времето употребата на "thou" се преустановява и днес човек може да я срещне само в някои по-стари текстове, като напр. сонетите на Шекспир. Накратко, в днешния английски се е запазила само учтивата форма "Вие" - "you". "

Call to Action текстовете са вид заповедна форма и е редно да бъдат във 2 лице, ед. число.
Описанията на продуктите, правилата на сайта , представянето на фирмата е редно да са във 2 лице, мн. число. Когато се обръщат към теб в множествено число усещаш уважение. Когато една фирма се представя в множествено число, това дава усещане за стабилитет и реноме. Означава, че тази фирма продава на много хора и отдавна и можеш да бъдеш сигурен в качеството на продукта.
Когато четеш условията на сайта в множествено число имаш респект към правилата на сайта и добиваш усещане, че тези правила са за да се спазват и зад този шеб сайт стоят достатъчно хора, които да следят за спазването на правилата. Ако тези правила не се спазват, следва определена санкция.
 
От: От: На "Вие" или на "ти"

Всъщност в английския език има само учтива форма You (Вие). Неформалното Thou (Ти) е отпаднало в миналото.
"В староанглийския думата "thou" се е използвала със значението на "ти", но е била по-неформална от "you". С течение на времето употребата на "thou" се преустановява и днес човек може да я срещне само в някои по-стари текстове, като напр. сонетите на Шекспир. Накратко, в днешния английски се е запазила само учтивата форма "Вие" - "you". "

Call to Action текстовете са вид заповедна форма и е редно да бъдат във 2 лице, ед. число.
Описанията на продуктите, правилата на сайта , представянето на фирмата е редно да са във 2 лице, мн. число. Когато се обръщат към теб в множествено число усещаш уважение. Когато една фирма се представя в множествено число, това дава усещане за стабилитет и реноме. Означава, че тази фирма продава на много хора и отдавна и можеш да бъдеш сигурен в качеството на продукта.
Когато четеш условията на сайта в множествено число имаш респект към правилата на сайта и добиваш усещане, че тези правила са за да се спазват и зад този шеб сайт стоят достатъчно хора, които да следят за спазването на правилата. Ако тези правила не се спазват, следва определена санкция.

невероятно, браво, че си прочела линка, който постнах по-горе. само дето не си разбрала контекста, ма кот-такоа. не случайно имаше скоро репортаж, че голяма част от нацията е функционално неграмотна, така че, не трябва да се учудвам на тук присъстващите.
 
От: От: На "Вие" или на "ти"

Всъщност в английския език има само учтива форма You (Вие). Неформалното Thou (Ти) е отпаднало в миналото.
"В староанглийския думата "thou" се е използвала със значението на "ти", но е била по-неформална от "you". С течение на времето употребата на "thou" се преустановява и днес човек може да я срещне само в някои по-стари текстове, като напр. сонетите на Шекспир. Накратко, в днешния английски се е запазила само учтивата форма "Вие" - "you". "

Call to Action текстовете са вид заповедна форма и е редно да бъдат във 2 лице, ед. число.
Описанията на продуктите, правилата на сайта , представянето на фирмата е редно да са във 2 лице, мн. число. Когато се обръщат към теб в множествено число усещаш уважение. Когато една фирма се представя в множествено число, това дава усещане за стабилитет и реноме. Означава, че тази фирма продава на много хора и отдавна и можеш да бъдеш сигурен в качеството на продукта.
Когато четеш условията на сайта в множествено число имаш респект към правилата на сайта и добиваш усещане, че тези правила са за да се спазват и зад този шеб сайт стоят достатъчно хора, които да следят за спазването на правилата. Ако тези правила не се спазват, следва определена санкция.

Перфектно казано. Браво и реп от мен.
Това е информацията, която най-много ще помогне на автора на темата и която ние - останалите (залисани в спорове) не успяхме да поднесем толкова ясно и елегантно. :)
 
От: От: На "Вие" или на "ти"

Всъщност в английския език има само учтива форма You (Вие). Неформалното Thou (Ти) е отпаднало в миналото.
"В староанглийския думата "thou" се е използвала със значението на "ти", но е била по-неформална от "you". С течение на времето употребата на "thou" се преустановява и днес човек може да я срещне само в някои по-стари текстове, като напр. сонетите на Шекспир. Накратко, в днешния английски се е запазила само учтивата форма "Вие" - "you". "

Call to Action текстовете са вид заповедна форма и е редно да бъдат във 2 лице, ед. число.
Описанията на продуктите, правилата на сайта , представянето на фирмата е редно да са във 2 лице, мн. число. Когато се обръщат към теб в множествено число усещаш уважение. Когато една фирма се представя в множествено число, това дава усещане за стабилитет и реноме. Означава, че тази фирма продава на много хора и отдавна и можеш да бъдеш сигурен в качеството на продукта.
Когато четеш условията на сайта в множествено число имаш респект към правилата на сайта и добиваш усещане, че тези правила са за да се спазват и зад този шеб сайт стоят достатъчно хора, които да следят за спазването на правилата. Ако тези правила не се спазват, следва определена санкция.

Доста интересно наистина не го знаех. Благодаря за инфото.
 
От: От: На "Вие" или на "ти"

Всъщност в английския език има само учтива форма You (Вие). Неформалното Thou (Ти) е отпаднало в миналото.
"В староанглийския думата "thou" се е използвала със значението на "ти", но е била по-неформална от "you". С течение на времето употребата на "thou" се преустановява и днес човек може да я срещне само в някои по-стари текстове, като напр. сонетите на Шекспир. Накратко, в днешния английски се е запазила само учтивата форма "Вие" - "you". "

Call to Action текстовете са вид заповедна форма и е редно да бъдат във 2 лице, ед. число.
Описанията на продуктите, правилата на сайта , представянето на фирмата е редно да са във 2 лице, мн. число. Когато се обръщат към теб в множествено число усещаш уважение. Когато една фирма се представя в множествено число, това дава усещане за стабилитет и реноме. Означава, че тази фирма продава на много хора и отдавна и можеш да бъдеш сигурен в качеството на продукта.
Когато четеш условията на сайта в множествено число имаш респект към правилата на сайта и добиваш усещане, че тези правила са за да се спазват и зад този шеб сайт стоят достатъчно хора, които да следят за спазването на правилата. Ако тези правила не се спазват, следва определена санкция.

Браво! Благодаря, научих нови неща за мен!Много добре казано.
 

Горе