$INeed$
Well-Known Member
Искам с тази тема да попита дали скоро някой се е сблъсквал с някой велик мениджър от Бг фирмите и тези, които уж са чужди.
Темата е нещо като наръчник какво да се прави при сблъсък с такива велики умове. Напоследък все по-често се сблъсквам с такива индивиди и всеки път ми изплува въпроса Абе тия ако имат такъв мениджър, до кога ли го добутат? И не смея да си отговоря. В случай, че не съм много ясен, говоря за: мениджърите продажби, маркетинг мениджърите, техническите, проекти и какви ли не други титли. Ще е нещо като FAQ или F*CK страница.
Комуникирате си с мениджър wanna be, който не може да напише изречение без една грешка и въпреки това се държи нагло и отворено?
Да, това се случва при новото поколение мениджъри, които са спали на лекции (навярно и по бел. език в училище) и професионализъм е само дума, без кой знае какво значение за тях. Какво правите? Продължавате комуникацията си със същия добронамерен тон, като включвате някой по-висш от него в разговора, предупреждавайки го в мейла. Не, че сте длъжен, то се вижда, но все пак. Идеята е да си свършите работа. А те от там ще мислят дали искат фирмата им да комуникира така с клиентите си или партньорите си. Работи безотказно.
Не давайте акъл, това не се толерира добре.
Когато комуникирате с много големи "академици", каквито са новото поколение мениджъри, не се опитвайте да им давате акъл. Кажете какво мислите, но правете каквото оня си е наумил, като е хубаво някъде да го имате документиран, че до кафявото положение се е стигнало благодарение на него.
Визията, нещо което отговаря и на рабата му.
Сигурно често виждате някакви одърпани селяци, наричащи се и мислещи се за шефове. Да, по една или друга причина са такива, а този който ги е поставил на такива позиции - може сами да прецените и той колко багаж има горе. Не ги гледайте неодобрително. Просто си правете изводите. Кой каквото и да ми каже, това че си отишъл на среща с риза и панталон показва на клиента, че взимате нещата на сериозно и в този вид след срещата ще седнете да му изготвите оферта. Глупости от рода на - ама идвам от не знам си къде и беше неочаквано - на някой, на който ще му монтирате мивката може да го разправяте. Винаги ходете професионално облечени на срещи - според повода, естествено. Не падайте на ниското им ниво и култура.
Кофти визия, но убави джажи.
Може да не изглежда добре, но телефоните им са iPhone, колите на изплащане, а жените им - някакви забърсани силиконки, докато са веели хоботи, гонейки белия прашец по някой плот в тоалетната на чалга дискотеката. Мисля, че си го представихте добре. Всичко е ток, но понеделник са пак същите зеленчуци, имат джажи и само това. Изводът е - не позволявайте тези неща да ви повлияят на оценката колко е успял. Обикновено не е отражение на професионалните му дарби.
Изразявайте се по-добре от тях.
Като ги чуете, още от там започвате да придобивате самочувствие. И напълно основателно. Повечето нямат богат речник. Ще ме питате Ама как така. И ще ви отговоря. Някой от вас да си е говорил скоро с маркетинг мениджър? Случайно когато дума за онлайн, да използва или неизползва термини, които не разбира или са му неясни. Да, това е така защото е поставен на тази позиция ей така, без да е минал през нужните нива и набрал нужните знания. Обикновено ги наричат парашутисти - защото ги спускат отгоре. и после им гледат сеира всички. Нещо като наръчник Как да съсипем бизнеса си за 1 месец. Не се опитвайте да го поправяте. Някои стават агресивни, защото ги е яд, че някой взимащ (според тях) 2-3 пъти по-малко от тях ги поправя. Нали се сещате, че не може така. Само знайте какво реално говори и се опитва да предаде като информация.
Мишкари от класа.
Никой от тях не поема риск и никога не би си признал грешка. Или казано на друг език - мишки. Крият се зад служителите си, не поемат риск, нямат позиция и стане ли напечено се крият. Да, добре дошли в нашите фирми....тук е така. С това няма как да се справите. Просто, ако имате работа с тях - гледайте да сте защитен, за да не метнат вината върху вас. Защото при добър развой на нещата - успехът е негов или общ, мине ли зле - само ти си, може и да си нямал общо, но при първата допирна точка с вас - вие сте виновен.
Това е за сега. Ще е хубаво да направим една добра FAQ страница, защото последно време все по-често попадам на такива образи в ежедневието си. Което е притеснително. Щом съм започнал да мисля начини да достигна крайния резултат, имайки това в предвид, значи е време и да го споделя. Не говорим за някоя секретарка, която е с акъл на грахово зърно, а за човек, който може утре от него да зависи отпускания бюджет към вашата фирма. И кво като е смотан и тъп, реално вие ще страдате. Така, че крайния резултат му е майката - другото ще го преживеете на някой плаж със студен коктейл.
Темата е нещо като наръчник какво да се прави при сблъсък с такива велики умове. Напоследък все по-често се сблъсквам с такива индивиди и всеки път ми изплува въпроса Абе тия ако имат такъв мениджър, до кога ли го добутат? И не смея да си отговоря. В случай, че не съм много ясен, говоря за: мениджърите продажби, маркетинг мениджърите, техническите, проекти и какви ли не други титли. Ще е нещо като FAQ или F*CK страница.
Комуникирате си с мениджър wanna be, който не може да напише изречение без една грешка и въпреки това се държи нагло и отворено?
Да, това се случва при новото поколение мениджъри, които са спали на лекции (навярно и по бел. език в училище) и професионализъм е само дума, без кой знае какво значение за тях. Какво правите? Продължавате комуникацията си със същия добронамерен тон, като включвате някой по-висш от него в разговора, предупреждавайки го в мейла. Не, че сте длъжен, то се вижда, но все пак. Идеята е да си свършите работа. А те от там ще мислят дали искат фирмата им да комуникира така с клиентите си или партньорите си. Работи безотказно.
Не давайте акъл, това не се толерира добре.
Когато комуникирате с много големи "академици", каквито са новото поколение мениджъри, не се опитвайте да им давате акъл. Кажете какво мислите, но правете каквото оня си е наумил, като е хубаво някъде да го имате документиран, че до кафявото положение се е стигнало благодарение на него.
Визията, нещо което отговаря и на рабата му.
Сигурно често виждате някакви одърпани селяци, наричащи се и мислещи се за шефове. Да, по една или друга причина са такива, а този който ги е поставил на такива позиции - може сами да прецените и той колко багаж има горе. Не ги гледайте неодобрително. Просто си правете изводите. Кой каквото и да ми каже, това че си отишъл на среща с риза и панталон показва на клиента, че взимате нещата на сериозно и в този вид след срещата ще седнете да му изготвите оферта. Глупости от рода на - ама идвам от не знам си къде и беше неочаквано - на някой, на който ще му монтирате мивката може да го разправяте. Винаги ходете професионално облечени на срещи - според повода, естествено. Не падайте на ниското им ниво и култура.
Кофти визия, но убави джажи.
Може да не изглежда добре, но телефоните им са iPhone, колите на изплащане, а жените им - някакви забърсани силиконки, докато са веели хоботи, гонейки белия прашец по някой плот в тоалетната на чалга дискотеката. Мисля, че си го представихте добре. Всичко е ток, но понеделник са пак същите зеленчуци, имат джажи и само това. Изводът е - не позволявайте тези неща да ви повлияят на оценката колко е успял. Обикновено не е отражение на професионалните му дарби.
Изразявайте се по-добре от тях.
Като ги чуете, още от там започвате да придобивате самочувствие. И напълно основателно. Повечето нямат богат речник. Ще ме питате Ама как така. И ще ви отговоря. Някой от вас да си е говорил скоро с маркетинг мениджър? Случайно когато дума за онлайн, да използва или неизползва термини, които не разбира или са му неясни. Да, това е така защото е поставен на тази позиция ей така, без да е минал през нужните нива и набрал нужните знания. Обикновено ги наричат парашутисти - защото ги спускат отгоре. и после им гледат сеира всички. Нещо като наръчник Как да съсипем бизнеса си за 1 месец. Не се опитвайте да го поправяте. Някои стават агресивни, защото ги е яд, че някой взимащ (според тях) 2-3 пъти по-малко от тях ги поправя. Нали се сещате, че не може така. Само знайте какво реално говори и се опитва да предаде като информация.
Мишкари от класа.
Никой от тях не поема риск и никога не би си признал грешка. Или казано на друг език - мишки. Крият се зад служителите си, не поемат риск, нямат позиция и стане ли напечено се крият. Да, добре дошли в нашите фирми....тук е така. С това няма как да се справите. Просто, ако имате работа с тях - гледайте да сте защитен, за да не метнат вината върху вас. Защото при добър развой на нещата - успехът е негов или общ, мине ли зле - само ти си, може и да си нямал общо, но при първата допирна точка с вас - вие сте виновен.
Това е за сега. Ще е хубаво да направим една добра FAQ страница, защото последно време все по-често попадам на такива образи в ежедневието си. Което е притеснително. Щом съм започнал да мисля начини да достигна крайния резултат, имайки това в предвид, значи е време и да го споделя. Не говорим за някоя секретарка, която е с акъл на грахово зърно, а за човек, който може утре от него да зависи отпускания бюджет към вашата фирма. И кво като е смотан и тъп, реално вие ще страдате. Така, че крайния резултат му е майката - другото ще го преживеете на някой плаж със студен коктейл.