Нулева конверсия - помогнете!

От: Нулева конверсия - помогнете!

А това неможе ли са се вмести така че да изглежда като част от тамплейта на блога? Така в нищото ми е странно. А за селс копити под всеки продукт, имах предвид като съкнеш на него (от нововаведението), да излиза и различно селс копи под него, извън правоъгълника. Или не може?

Ако ще го оставяш така, само до направи част от тамплейта - да не личи че е отделен елемент (както личи сега), правиш едно общо копи над ... продължаващо и под този елемент. И си готов. Това даже ще е перфектно решение за всичко и това Home, махни го ако можеш.

Давай и ти идей, аз само предлагам - ти как мислиш, как ще отива най-добре. Какво още мислиш да сложиш?

Ами това с сливането на врътката за продукти към темплейта на сайта.. малко автогол се получава, защото фона като ми е полу-прозрачен не мога да го шатна с преливка от горе, понеже ще изглежда като плътен цвят и пак ще седи отделно.

Единствено мога да направя рамката с бутоните отгоре в сив цвят, но тогава няма да седи много добре :? Честно казано не успях по сносна комбинация от цветове да набавя, защото дизайна не е проектиран с такива елементи на ум..

Home съм го оставил за да могат да се връщат в началната страница потребителите, но ако мислиш, че не им трябва - кажи. Всъщност home в менюто ли имаш предвид или още седи като хедър в страницата?

Идеята за копи, което да започва над врътката за продукти и да свършва под нея ми харесва.

Направил съм youtube канал и като му кача малко презентации на хапове ще ги добавя под нещо като "recent videos" в сайта.

За сега ще помисля над компактно и ефектно копи за началната страница. Също, мисля да оставя сайта 1 седмица както е сега, защото искам да го тествам а и ми се налага да работя по служебни проекти.

=-

А какво мислиш за следната джаджа - "врътка" за продукти, която не показва продукти ами мини-копитата на 3-4 продукта, а learn more бутона да ги препраща към ревюто на продукта или към страницата за поръчка в афф сайта?
 
От: От: Нулева конверсия - помогнете!

Ами това с сливането на врътката за продукти към темплейта на сайта.. малко автогол се получава, защото фона като ми е полу-прозрачен не мога да го шатна с преливка от горе, понеже ще изглежда като плътен цвят и пак ще седи отделно.

Така комбинацията на цветове е идеялна, за това не съм казал нищо. Мисля че си оцелил добра комбнация....Евалата за което.

Единствено мога да направя рамката с бутоните отгоре в сив цвят, но тогава няма да седи много добре :? Честно казано не успях по сносна комбинация от цветове да набавя, защото дизайна не е проектиран с такива елементи на ум..

Значи не може да стане по дълга, поне от двете страни да е равномерно - така пак ще изглежда като елемент от страицата.;) А може ли да се адне текст там отстрани, за да не изглежда така летящо? Ако да - един тестимониус ще лепне перфе;)

home съм го оставил за да могат да се връщат в началната страница потребителите, но ако мислиш, че не им трябва - кажи. Всъщност home в менюто ли имаш предвид или още седи като хедър в страницата?

Имах предвид от самита страница, а не от менюто на страницата. Махнал си го. Супер.;)

Идеята за копи, което да започва над врътката за продукти и да свършва под нея ми харесва.

Да, мисля че добре ще лепне - като истинска страница от типа на ревю сайтче с тясна специализация. Това ще конвертира по-добре от едно скриптче с малки ревюта - а и хората ще искат да ги обедят че са на правилното място и ще си напазаруват от точния ресурс.;)

Направил съм youtube канал и като му кача малко презентации на хапове ще ги добавя под нещо като "recent videos" в сайта.

Това ще е добре, малко по-атрактивен и уеб 2 страници няма да навредят.

За сега ще помисля над компактно и ефектно копи за началната страница. Също, мисля да оставя сайта 1 седмица както е сега, защото искам да го тествам а и ми се налага да работя по служебни проекти.

Добре, когато имаш нужда от помощ - казваш!

=-

А какво мислиш за следната джаджа - "врътка" за продукти, която не показва продукти ами мини-копитата на 3-4 продукта, а learn more бутона да ги препраща към ревюто на продукта или към страницата за поръчка в афф сайта?

Това много ми допада като идея - аз за това си мисля че е добре като ревю джаджа.:)
 
От: От: От: Нулева конверсия - помогнете!

Това много ми допада като идея - аз за това си мисля че е добре като ревю джаджа.:)

Много ти благодаря за помощта. Само се чудя въпросната джаджа за ревюта дали след learn more бутона да препраща към страницата на продукта (пр. proactol.com/testimonies) или към onsite ревю-то. Второто е по-добре според мен, но пък няма как да спазя правилото за 3те клика тогава.. :?
 
От: Нулева конверсия - помогнете!

Казвай как минава това...с напрата. И да го мислиме креативно по нататък. Все пак доста добре върви и мисля че с някой друг посетител ще клъвне някой, ама да е таргет трафика, че с такъв от подписи и директорий ще е тегаво.;)
 
От: Нулева конверсия - помогнете!

Казвай как минава това...с напрата. И да го мислиме креативно по нататък. Все пак доста добре върви и мисля че с някой друг посетител ще клъвне някой, ама да е таргет трафика, че с такъв от подписи и директорий ще е тегаво.;)

Ами дай поне да говорим по темата с таргет-трафика, докато си свърша работата и мога да работя отново по сайта.

Най странното е, че посещения от гугъл не съм получавал от началото на годината. Всичко е от yahoo и msn.

В гугъл съм събмитнал карта на сайта без грешки ми е индексирало 14 от 14 url-та.
В кеша на Г имам някаква праисторическа версия от 30ти август, когато дори дизайн нямаше.. Честно казано от тогава не мисля, че минава бота много често. Да не говорим, че първоначално началната страница беше с noindex, follow за да избегна дупликейт контент.
Сега ресъбмитнах сайта, пък дано да се обнови индекса..

Аз си мисля, че yahoo може да кара добри клиенти, но си нямам на идея как да оптимизирам за там :?

Май сайта ми не го посещават паяците, защото дълго време не съм работил по сайта(?).
Някакви предложения да имаш относно търсачките?
 
От: Нулева конверсия - помогнете!

Линкчета предимно. Малко ще ти е трудно с директорийте - все пак си може да налазиш тези, които са дип линкинг директорий и да очакваш там да те апрувнат. Казвам го защото повечето да не казвам почти всички не удобряват събмитнати вътрешни страници, поне с фри опцията им.

Още опции пол имаш: Много добре ще се отразят артикълите, както и блог коментарите на рилейтед блогчета. Ще те апровнат бързо, защото ще видят че и ти си блогър. Не че обикновените сайтове няма да ги апрувнат, но са по-щастливи като видят някой, който също се мъчи с блог системите.:)

Оптимизацията е почти същата - домейна играе голяма роля (име и годинки), контент, и много линкове....за MSN няма голямо занчение от линковете (поне по мой наблюдения), но за Yahoo - рилейтед са най-добрата опция.;)
 
От: Нулева конверсия - помогнете!

"yahoo може да кара добри клиенти"

Трафика е смешен то там. Не съм убеден, че си струва усилията.

P.S. В топ 5 съм по две нелоши EN думи с конкуренция към 5 милиона и трафика е смешно малък.
 
От: Нулева конверсия - помогнете!

И аз съм съгласен че трафика от Яху не е за подценяване, отделно си е най-добрата алтернатива на арганик трафик след Гугъл.;) Правят се продажби, но наистина, че на 100 таргетирани посетители от Яху ще клъвнат по-малко отколкото от Гугъл. Или поне така си мисля. Все пак всичко е и до това да не се излиза санмо за една думичка....трябвда си по-голям набор от тях за по-добри продажби.;)
 
От: Нулева конверсия - помогнете!

Не мога да разбера защо толкова малко се знае yahoo. В смисъл, вземете Г за пример - СЕО-тата само номера на бельото на разработчиците не знаят.. а за яху от трън та на глог.

Имам чувството, че там е само за популярни сайтове, което пък ме навежда на мисълта, че е по-качествена за потребителите, защотото резултатите ги барат по-малко хора като нас :)
Все пак не всеки, който умее да оптимизира може да предложи качествен контент.

Всеки случай яху си струва, което пък ме навежда на мисълта, че социалките са почти безполезни за сайтове, които търсят конверсия.
 
От: Нулева конверсия - помогнете!

Еми то се знае туй - онуй, но никой не оптимизира кой знае колко много за Yahoo, все пак всеки знае че голямата лапачка е при Google - колкото и да не вярваме обаче изтината е че има хубав трафик както и от Yahoo, MSN, AOL. Тук мога да го гарантирам това. ;)

Да, аз много пъти съм го казвал, че просто трафика от социалките не е качествен от гледна точка на купувачи. Четачи и цъкачи по адсенс - да, но такива да си развържат кисията - не е невъзможно, но не си струва усилията. За продажби - други ресурси. По-добре са артикъл директорийте, незнам защо - но факт. Така си е.;)

Определено и аз давам глас за това че Yahoo Search Engine си струва труда, даже ако не Google Search Engine не ви приема толкова добре, първото е повече от задовулителна алтернатива.;)

П.П: Бате казвай да помагаме, ако има нещо.;)
 
От: Нулева конверсия - помогнете!

Еми то се знае туй - онуй, но никой не оптимизира кой знае колко много за Yahoo, все пак всеки знае че голямата лапачка е при Google - колкото и да не вярваме обаче изтината е че има хубав трафик както и от Yahoo, MSN, AOL. Тук мога да го гарантирам това. ;)

Да, понякога важи правилото "по-добре първи в селото от колкото последен в града". ;)

Ами за сега няма нищо ново при мен. Мисля тези дни да си оптимизирам артикълите (да ги понатъпча с ключови думи) и после събмит по артикъл директориите. Очаквайте статистика :p

Мисля също да адна някои работи за които спомена coolice в темата Conversion Improvement.

Blinky,
би ли хвърлил едно око на някое от ревютата на хапове при мен. Преди да започна да ги тъпкам с ключови думи искам да знам какво не им е наред. :)

10х предварително.

п.п. ревютата са изцяло авторски.
 
От: Нулева конверсия - помогнете!

Супер дори са, аз им се кефя. Само малки типсчета, които не е длъжно да правиш, но мисля че са много тънки моменти при ревю старниците и селс копитата:

1. Когато потенциялен посетител на продуктова страница едно от нещата, които първо трябва да мерне е продукта. Не е закон, но е всеприето да е така.;)

2. А защо "Table of contents" е в различни туналности? В смисъл едните са болд, другите - нормални?

3. Бих вмъкнаял освен тези и едни тестимониуса - 2-3, да има, ако и снимки нек'ви се аднат - още по-добре.;)

Всичко друго е без никакви минуси, ако има някой да се включи, супер - за да даде и той мнение. Може и да не се вярва, но определено и малките неща правят впечатление на посетителя, който е готов да си купи нещо. Гледа по-детайлно на сайта и страницата. И си е разбираемо.;)
 
От: Нулева конверсия - помогнете!

Супер дори са, аз им се кефя. Само малки типсчета, които не е длъжно да правиш, но мисля че са много тънки моменти при ревю старниците и селс копитата:

1. Когато потенциялен посетител на продуктова страница едно от нещата, които първо трябва да мерне е продукта. Не е закон, но е всеприето да е така.;)

2. А защо "Table of contents" е в различни туналности? В смисъл едните са болд, другите - нормални?

3. Бих вмъкнаял освен тези и едни тестимониуса - 2-3, да има, ако и снимки нек'ви се аднат - още по-добре.;)

Всичко друго е без никакви минуси, ако има някой да се включи, супер - за да даде и той мнение. Може и да не се вярва, но определено и малките неща правят впечатление на посетителя, който е готов да си купи нещо. Гледа по-детайлно на сайта и страницата. И си е разбираемо.;)

Щом и на теб ти харесват, значи супер. ;)
После съм решил да седна да си украся сайта с малко тестимониуси и да понатъпкам ключови думи.

Въпрос:
Често имам посещения от търсачките за добра ключова дума, но ми пише че от съответната търсачка имам време прекарано на сайта 0:00. Какво всъщност се случва с посетителя, че да посети страницата и да я напусне веднага при факта, че от дума proactol той се приземява на страница proactol-review?!

Скивайте те този сайт.. има най странното копи, което съм виждал. proactol-for-you.hit.bg
И сигурно е на 100 години. Много интересен подход според мен, но дали работи само един човек може да знае..
 
От: Нулева конверсия - помогнете!

Това най-вероятно не е човек. Никой не може да разбере за по-малко от секунда дали сайта ти му върши работа. :)

Иначе ако още си отворен към идеи по конверсията... да ти кажа какво ми е на ума. :)
Значи това с табовете с различните суплементи на главната страница е супер удобно за теб като дизайнер. Все пак целта е да наблъскаш много информация на малкото пространство което юзъра вижда като се "приземи" на страницата. Обаче за посетителите не е много удобно. Поне аз така мисля. Можеш да ги подредиш в квадрат 2х2 например. А ако решиш да го оставиш така, поне направи Learn more надписа по-видим. Също можеш да го центроваш, и да центроваш и хедъра. По-красиво ще стане според мен.

И още нещо което ми направи впечатление. Този Google translate няма да ти помогне с нищо. Никое сейлс копи преведено с това няма да ти подобри конверсията. Общо взето се оказва излишен елемент, а излишните неща само отвличат вниманието. :)
 
От: Нулева конверсия - помогнете!

1. Когато потенциялен посетител на продуктова страница едно от нещата, които първо трябва да мерне е продукта. Не е закон, но е всеприето да е така.;)

Наистина го има това бате, обаче виж един пример който може да те убеди в обратното.

Представи си че отиваш да си купуваш кола. Имаш два варианта:

1. Продавача ти показва колата, и след това почва да ти обяснява колко е хубава.

2. Продавача ти обяснява за колата - дизайн, кожен салон, озвучаване... така нататък. В един момент ще се усетиш че нямаш търпение да видиш колата. Но пича ще те измъчи още малко и ще ти каже колко е икономична, колко е практична или за колко време дига 100 - нещото което най ще те жегне. До момента в който видиш колата вече ще си готов да я купиш. :)

Психологията на хората е такава. Нищо което направиш няма да е толкова готино според купувача колкото това което той сам си представи. И когато му кажеш какво всъщност трябва да види, той ще го види. :)

При хапчетата е по-слаб ефекта, обаче пак си го има. ;)
 
От: От: Нулева конверсия - помогнете!

Наистина го има това бате, обаче виж един пример който може да те убеди в обратното.

Представи си че отиваш да си купуваш кола. Имаш два варианта:

1. Продавача ти показва колата, и след това почва да ти обяснява колко е хубава.

2. Продавача ти обяснява за колата - дизайн, кожен салон, озвучаване... така нататък. В един момент ще се усетиш че нямаш търпение да видиш колата. Но пича ще те измъчи още малко и ще ти каже колко е икономична, колко е практична или за колко време дига 100 - нещото което най ще те жегне. До момента в който видиш колата вече ще си готов да я купиш. :)

Психологията на хората е такава. Нищо което направиш няма да е толкова готино според купувача колкото това което той сам си представи. И когато му кажеш какво всъщност трябва да види, той ще го види. :)

При хапчетата е по-слаб ефекта, обаче пак си го има. ;)

Напълно съм съгласен с мнението ти.

Също така благодаря за изчерпателното мнение по темата - ще взема идеите ти предвид. Имаш право за преводача на Г особенно.

Още по въпроса с нулевите посещения. Не мисля, че е бот защото често се случва да получа посещение от търсачка с време на сайта 0:00.

На по-долната графика може да се видят: отгоре - посещенията; отдолу - време на сайта..
weird-stats.GIF


п.п. използвам си стандартния код на гугъл (legacy), а не новия.

ЕДИТ: Светът е в рецесия.

Какъв е шанса затова да не ми връзват продажбите и, като цяло, популяризирането на сайта? Някой друг има ли наблюдения относно рецесията в US?
btw до сега не съм отчел продажби на американски ip-ta.. само Европа. :?
 
Последно редактирано:
ЕДИТ: Светът е в рецесия.

Какъв е шанса затова да не ми връзват продажбите и, като цяло, популяризирането на сайта? Някой друг има ли наблюдения относно рецесията в US?
btw до сега не съм отчел продажби на американски ip-ta.. само Европа. :?
Бате, казва си думата шибаната рецесия. Ако се логнеш в акаунта на МН (MoreNiche)- сигурно даже вече си видял - на заглавната им страница (след логване вътре), пише че продажбите им са паднали с 30% за последните 2 месеца. А говориме за програма със средна конверсия. Демек са си го усетили, въпреки това.

След изботите всичко би трябвало да си е по старуми, защо ли (без светкавични действия), защото е достатъчно някой да стабилизира положението, било то с финанси; стратегий; моментални действия; убещания....важното е да се почувстват конфортно и скоро ще се отрази и на мисленето.:wink:
 
по скоро са го осетили по дебело заради по-шитавата си конверсия '

специално за уеигхт лоса е можеби най силен удара от всички хербал под ниши...
 
От: Re: Нулева конверсия - помогнете!

по скоро са го осетили по дебело заради по-шитавата си конверсия '

специално за уеигхт лоса е можеби най силен удара от всички хербал под ниши...

Това ме навежда на една идея - в темата с афф програмите може да направиш рейтинг от 1/10 на конверсията при всяка програма. Оценката е субективна, но стига за ориентир. ;)
 

Горе