От: Нулева конверсия - помогнете!
Мерси за поста ти. И аз искам да кажа нещо, в yahoo answers, както и в google groups се търсят какви проблеми имат хората, за какво говорят и как на база това може да се създаде идеалното решение за проблемите им. Няколко макретъри са писали за това в книгите си за стартиране на онлайн бизнес. Даже силно изтъкват по-добрата опция за това - работа в тясна ниша, а не блъскането в големите пазара.
Идеален пример мога да дам с hosting services. Там може да се специализира в определени ниши, като free, shared, dedicated, seo hosting....и т.н. Всеки който се цели в подпазарна ниша има повече успехи с по-малко усилия и това се подразбира от самото специализиране и таргетиране.
Аз за това преди да започна да пиша някое селс копи, гледам хората за какво пишат, какво търсят от продукта, какво искат да иум донесе в преспектива, защо точно на това решение са се спрели, след като могат да имат и други алтернативи. Както се вика малко психолигия вложена тук винаги отваря вратите. И това го споменавам след като съм намерил дадения продукт и той отговаря на изискваният на дадената група - target group.
Не се пишат глупости и лужи а просто това което е характерно за продукта или услугата, но не е използвано на страницата на която ще попаднат потребителите. Важното е да знаят и да им се каже че това е решението, което търсят максимално просто и ясно, а няма да е излишно и някое друга специализасия на продукта да бъде внедрена.
И в този ред на мисли, съм съгласен че авторски продукт в който е вложено много и е добре промотиран (завизси и то пазара), трябва да е добре себеоценен. може и да се учудите, но съм забелязал, че евтините решения не са най-добрия избор, както и не са най-предпочитаните в определена ниша.
Пример мога да дам с някой друг продукт от нишата за дрехи, хората поръчват хубави дрешки на марки промотирани от представителни и добре изградени сайтове, а не от сайтове в които има техни подобия на по-евтини цени. Качестово е винаги определящо при избор на опредлен продукт или услуга. Ме е нужно да се споменава само че индийските услуги са евтини и някой са качествени, ако се плати на добра US фирма щена прави много добро билдване на сайта, но не се знае дали това ще оправдае инвестицият. Когато има и риск, замислянето е дълбоко. Но както в маркетинга така и в живота - всеки има нужда от доказателства и добро преставяне на продукта или услугата, тук идва и доброто селс копи с всичките му елемент: мнения на щастливи клиенти, портфолио с резултати/проекти/свършена работа....
Темата ще продължава да се пълни с интересно инфо и аз лично ще се ангажирам да добавям нови и нови неща, около това. Плюс факта че ще се оправя и конверсията на страницат, направена от автора на темата. Успоредно ще се учи и намират интересни неща тук.
Ще ми е приятно, даже много, ако има мнения тук. За да не си говоря сам