alabam4eto
Active Member
От: Няколко прости съвета за увеличаване на CTR, а оттам и на приходите
Хайде и аз да взема думата.
Кликаемоста на рекламите зависи от източника на трафика, а доходността от възрастта на потребителя.
Какво имам предвид. Хората идващи от фб кликат по-малко на реклами в сравнение с трафика, които идва от гоогле и това е логично.
Рекламите, които са пуснати в адсенс са сходни с търсеното и намерението съдържание, а във фб просто всички влизат и след това дават Х на страницата.
Когато потребителите са под 18г. главно ги интересуват игри, снимки и прочие, а тези реклами в адсенс са нископлатени. Хората на по-голяма възраст почват да се интересуват от здраве, да купят нещо по-евтино и т.н. в резултат на което се появяват по-скъпи реклами и доходността се увеличава.
За мен най-доходоносни са рекламите, които се поставят веднага след статията. Заглавието се прави с привлекателен цвят, червено, синьо и т.н. а останалата част от рекламата е монотонна в черен цвят без рамки, фона е същия като фона на сайта. Потребителите възприемат този тип реклами като нещо от типа ОЩЕ ПО ТЕМАТА ....
Хайде и аз да взема думата.
Кликаемоста на рекламите зависи от източника на трафика, а доходността от възрастта на потребителя.
Какво имам предвид. Хората идващи от фб кликат по-малко на реклами в сравнение с трафика, които идва от гоогле и това е логично.
Рекламите, които са пуснати в адсенс са сходни с търсеното и намерението съдържание, а във фб просто всички влизат и след това дават Х на страницата.
Когато потребителите са под 18г. главно ги интересуват игри, снимки и прочие, а тези реклами в адсенс са нископлатени. Хората на по-голяма възраст почват да се интересуват от здраве, да купят нещо по-евтино и т.н. в резултат на което се появяват по-скъпи реклами и доходността се увеличава.
За мен най-доходоносни са рекламите, които се поставят веднага след статията. Заглавието се прави с привлекателен цвят, червено, синьо и т.н. а останалата част от рекламата е монотонна в черен цвят без рамки, фона е същия като фона на сайта. Потребителите възприемат този тип реклами като нещо от типа ОЩЕ ПО ТЕМАТА ....