Преминаването към Gutenberg беше изживяване, отварящо очите

meeta

New Member
Разбира се, наясно съм, че това не е най-добрият инструмент за създаване на уебсайтове (честно казано, аз съм просто начинаещ и нямам бюджет, нито време да използвам Bricks/Breakdance atm), но, по дяволите, той е много по-бърз от Елементар!

Отне ми няколко дни, за да свикна с него, но след като инсталирах 1-2 плъгина, за да правя това, от което имах нужда, всъщност е доста подобен на Elementor, без предупреждението да има ужасяващи скорости на зареждане; Преди получавах 60 на мобилно устройство и 70 на компютър с Google pagespeed, а сега е до 85/90. И най-сладката част е, че уебсайтът ми вече не се поврежда, когато изпълнява плъгини за оптимизация за минимизиране на css/js/html 192.168.0.1 router login .

Знам, че това е доста случайно, но съм толкова щастлив и не знаех къде мога да го извадя от гърдите си!
 
Последно редактирано:
Интересни линкове са набутани :D . Кой плаща за такива сървизи и спам не знам. Останаха само дистрибуторите на вируси и malware/spyware като евентуален канал... Другото useless откъм трафик / seo.


routerlogin . dev - Интересен сайт... Добавям си го да следя какви позиции ще хване по тайтълите за логините и статиите им. Да видим спама с GSE какъв ефект има.
Аутсорсинг на seo-то явно към пакита/ индийци :D , и им правят useless сателит, или ще го ползват за ransomware като хване някаква индексация/ страници в гугъл за 'legit' вид.
Код:
https://www.routerlogin.net

https://www.netgear.com/support/

А за промпта на AI-то:
boom-mind-blown.gif
 
Последно редактирано:
Хахахах, да
пакистанеца/индиеца или какъвто и да е спамера, може да донаучи ГПТ-то че Bricks и Breakdance ( някакви неща, които не съм чувал (( може и аз да съм невежия, ама се занимавам със сайтове от 15 години)) никой не ги е чувал в БГ 😄😀
 
Хахахах, да