myxmyx
New Member
Здравейте, ще съм изключително благодарен за който и да е съвет / мнение относно следния въпрос:
Имам разплащателна сметка на юридическо лице в Пиреос банк ( о бившата, Пиреос я купи Пощенска Банка ), отидох да си взема новата карта вече от Postbank и излиза че трябва да ми актуализират данните.
В Пиреос сметката е отворена преди 4 месеца.
На въпроса ми какво се случило с личните и фирмени данни предоставени на Пиреос, ме отговарят че са "архивирани", обаче без съмнение в сайта им е обявено че за всички данни от Пиреос вече е отговорна Postbank...
Излиза че ако не подиша нов договор и всички необходими декларации не мога да се разпореждам със сметката, включително не мога.да внасям на касата, но трето лице може да внася и по IBANa мога да получавам преводи.
Дори не ми позволяват да закрия въпросната сметка.
Върха на всичко е че в емайла с който ме известиха относно предстоящото сливане дори от далече не се споменава нещо по въпроса, в уебсайта им също.
Просто най арогантно заявяват, "Ще бъдите клиент на Postbank и някои от условията на договора може да са промени.
Някой друг сменил ли е банката по тази причина ?
Надзорния орган който е одобрил сливането не е трябвало да помисли за клиентите??
Благодаря за което и да е мнение или съвет.
Имам разплащателна сметка на юридическо лице в Пиреос банк ( о бившата, Пиреос я купи Пощенска Банка ), отидох да си взема новата карта вече от Postbank и излиза че трябва да ми актуализират данните.
В Пиреос сметката е отворена преди 4 месеца.
На въпроса ми какво се случило с личните и фирмени данни предоставени на Пиреос, ме отговарят че са "архивирани", обаче без съмнение в сайта им е обявено че за всички данни от Пиреос вече е отговорна Postbank...
Излиза че ако не подиша нов договор и всички необходими декларации не мога да се разпореждам със сметката, включително не мога.да внасям на касата, но трето лице може да внася и по IBANa мога да получавам преводи.
Дори не ми позволяват да закрия въпросната сметка.
Върха на всичко е че в емайла с който ме известиха относно предстоящото сливане дори от далече не се споменава нещо по въпроса, в уебсайта им също.
Просто най арогантно заявяват, "Ще бъдите клиент на Postbank и някои от условията на договора може да са промени.
Някой друг сменил ли е банката по тази причина ?
Надзорния орган който е одобрил сливането не е трябвало да помисли за клиентите??
Благодаря за което и да е мнение или съвет.