Главната страница и при мен не работи, но ако отворя някой сайт става.А при мен защо не се отваря?
Обмискям варианта за слагане на рекламки в сайта, но той си беше направен за ползване от приятели. Вероятно оосещенията се дължат на това че е прост и няма рекламиСлагай поне афф линкове, то инак къв е смисъла от тая страница?
Главната страница и при мен не работи, но ако отворя някой сайт става.
Снощи хапвах рибка и си взех лимонов сок. Гледам етикета и чета:
тел: ...........
www.imeto-na-firmata.hit.bg
Вчера минавайки по улицата видях бакичарка, която още и го държеше уеб адреса на "фирления си сайт". Пълен смех. Още ги има глупаците. Представете си какъв шибан карък трябва да си - да имаш сайт на хит.бг и поща в дата.бг.
Вчера видях няколко буса на някаква паркет фирма на които беше изписано поне по 5-6 пъти с големи букви сайтовете им в хит.бг. Как някой ги е излъгал навремето, защото със сигурност някой си ги е излъгал, че така е по-добре за тях.
Хората не са виновни. Не може всички да знаят как се прави сайт... хубаво щеше да бъде да им кажете, че хит.бг вече не работи (може да не знаят).
Когато ХИТ.БГ беше в апогея си ХТМЛ-ла беше статичен даже още не се ползваше толкова усилено ЦСС
Сега след толкова време нещата се развиха доста в тази насока...
Иначе за сайтовете и фирмите е като при мишките и хората..
Ако фирмата иска най вече някаква презентация на продукцията си, може и на статичен ХТМЛ ако предлага разнообразна продукция с динамични цени, е то просто няма кой да стои и да го ръчка непрестанно този ХТМЛ
А колкото до това как трябва да се прави и как трябва да изглежда един сайт, там няма граница, "скайс ис дъ лимит" ако искам мога да си направя страница само с три думи, щом си плащам мога и празна бяла страница да си направя....
Тава е за тесногръдите и ограничени хора, които се опитват да наложат мнение, как аджеба трябва да изглежда една страница, и колко хипер активна трябвало да била...
Клиента хареса ли, одобри ли, плати ли, какъв е проблема тогава, клиента винаги има право..
Клиента хареса ли, одобри ли, плати ли, какъв е проблема тогава, клиента винаги има право..