fast_and_the_curious
Well-Known Member
Здравейте,
Какъв софтуер за следене на приходите и разходите на фирмата използвате? И по-точно такъв, който е съобразен с нашият пазар - искам да ми пресмята данъците (корпоративен данък), които се очаква да платя и да взима предвид факта дали има фактура към всеки приход/разход.
Също така когато си си планувам приходите искам да разгледам какви биха ми били очакваните приходи за следващите 30 дни, ако всички плащания се случат (best case scenario) или ако се случат само сигурните, които имам до момента (worst case scenario).
Искам да мога да му задам повтарящи се разходи, като осигуровки, заплати, наем, сметки, за да не ги въвеждам всеки път.
Има ли нещо такова? В момента си правя един екселски файл, но ми се струва много досадно и ако има нещо готово, бих го използвал. Бях попаднал веднъж на един български сайт, в който можеш да си регистрираш фирмата, да се свързваш с партньори (като всичките бизнес директории) и да си следиш приходите и разходите вътре, но от тогава не можах да го намеря повече.
Вие как се справяте с поддържането на тази информация?
Какъв софтуер за следене на приходите и разходите на фирмата използвате? И по-точно такъв, който е съобразен с нашият пазар - искам да ми пресмята данъците (корпоративен данък), които се очаква да платя и да взима предвид факта дали има фактура към всеки приход/разход.
Също така когато си си планувам приходите искам да разгледам какви биха ми били очакваните приходи за следващите 30 дни, ако всички плащания се случат (best case scenario) или ако се случат само сигурните, които имам до момента (worst case scenario).
Искам да мога да му задам повтарящи се разходи, като осигуровки, заплати, наем, сметки, за да не ги въвеждам всеки път.
Има ли нещо такова? В момента си правя един екселски файл, но ми се струва много досадно и ако има нещо готово, бих го използвал. Бях попаднал веднъж на един български сайт, в който можеш да си регистрираш фирмата, да се свързваш с партньори (като всичките бизнес директории) и да си следиш приходите и разходите вътре, но от тогава не можах да го намеря повече.
Вие как се справяте с поддържането на тази информация?
Последно редактирано: