Софтуер за следене на приходите и разходите

fast_and_the_curious

Well-Known Member
Здравейте,
Какъв софтуер за следене на приходите и разходите на фирмата използвате? И по-точно такъв, който е съобразен с нашият пазар - искам да ми пресмята данъците (корпоративен данък), които се очаква да платя и да взима предвид факта дали има фактура към всеки приход/разход.
Също така когато си си планувам приходите искам да разгледам какви биха ми били очакваните приходи за следващите 30 дни, ако всички плащания се случат (best case scenario) или ако се случат само сигурните, които имам до момента (worst case scenario).
Искам да мога да му задам повтарящи се разходи, като осигуровки, заплати, наем, сметки, за да не ги въвеждам всеки път.

Има ли нещо такова? В момента си правя един екселски файл, но ми се струва много досадно и ако има нещо готово, бих го използвал. Бях попаднал веднъж на един български сайт, в който можеш да си регистрираш фирмата, да се свързваш с партньори (като всичките бизнес директории) и да си следиш приходите и разходите вътре, но от тогава не можах да го намеря повече.

Вие как се справяте с поддържането на тази информация?
 
Последно редактирано:
Здравейте,
Какъв софтуер за следене на приходите и разходите на фирмата използвате? И по-точно такъв, който е съобразен с нашият пазар - искам да ми пресмята данъците (корпоративен данък), които се очаква да платя и да взима предвид факта дали има фактура към всеки приход/разход.
Също така когато си си планувам приходите искам да разгледам какви биха ми били очакваните приходи за следващите 30 дни, ако всички плащания се случат (best case scenario) или ако се случат само сигурните, които имам до момента (worst case scenario).
Искам да мога да му задам повтарящи се разходи, като осигуровки, заплати, наем, сметки, за да не ги въвеждам всеки път.

Има ли нещо такова? В момента си правя един екселски файл, но ми се струва много досадно и ако има нещо готово, бих го използвал. Бях попаднал веднъж на един български сайт, в който можеш да си регистрираш фирмата, да се свързваш с партньори (като всичките бизнес директории) и да си следиш приходите и разходите вътре, но от тогава не можах да го намеря повече.

Вие как се справяте с поддържането на тази информация?
До известна степен зависи от бизнеса какъв тип е.
Едно се ползва ако продаваш от склад, друго ако отдаваш под наем апартаменти да кажем.
За какъв бизнес става въпрос?
 
Агенция за подбор на персонал - извършваме услуга, така че нямаме склад, където да държим стока, да броим наличности и т.н.
Сметките са прости, но си търся по скоро инструмент, където да мога да ги менажирам лесно и да гледам историята и предикшън за следващия месец.
 
Според мен искайте месечни справки от счетоводителя си за приходите-разходите.
Например купили сте лаптоп над 700 лв.: това не е разход а дълготраен материален актив и разход се отчита с амортиз.норми/квоти.
Друг пример: направили сте някакъв представителен разход - например почерка на клиент - тогава се дължи данък върху представителните разходи. Този данък от своя страна е разход на фирмата.
и т. н.
Струва ми се, че Вие искате софтуер за паричните потоци. Имайте предвид, че паричните потоци не се равняват на приходи-разходи във фирмата.
Например: Заплатите за януари ги плащате през февруари. В този случай разхода е в януари, паричния поток във февруари.
Примера с дълготрайния матер.актив е също случай с различни разходи и парични потоци.
Друг пример: получен аванс от клиент.
и т. н.
 
Агенция за подбор на персонал - извършваме услуга, така че нямаме склад, където да държим стока, да броим наличности и т.н.
Сметките са прости, но си търся по скоро инструмент, където да мога да ги менажирам лесно и да гледам историята и предикшън за следващия месец.
Нещо такова? https://recruitcrm.io/
 
Не. За тази цел си имаме custom решение, което използваме.

Това, което търся е място, където да имам приходите и разходите от поръчките и да знам как се движа с парите - на печалба ли съм или нещо, някъде не се получава.
Но благодаря, ще го разгледам.

Според мен искайте месечни справки от счетоводителя си за приходите-разходите.
Например купили сте лаптоп над 700 лв.: това не е разход а дълготраен материален актив и разход се отчита с амортиз.норми/квоти.
Друг пример: направили сте някакъв представителен разход - например почерка на клиент - тогава се дължи данък върху представителните разходи. Този данък от своя страна е разход на фирмата.
и т. н.
Струва ми се, че Вие искате софтуер за паричните потоци. Имайте предвид, че паричните потоци не се равняват на приходи-разходи във фирмата.
Например: Заплатите за януари ги плащате през февруари. В този случай разхода е в януари, паричния поток във февруари.
Примера с дълготрайния матер.актив е също случай с различни разходи и парични потоци.
Друг пример: получен аванс от клиент.
и т. н.
Така е, но не търся такава точност, а по скоро предикшън на приходите и разходите за месеца и за даден период. Както и описах при нас нещата са доста опростени и тези сметки няма да са далеч от истината.
 
А защо не си допишете системата която ползвате? Така или иначе от въеденото във ще зависят паричните потоци
 
А защо не си допишете системата която ползвате? Така или иначе от въеденото във ще зависят паричните потоци
Защото не всички приходи и (особено) разходи ги минават през там. Както и факта, че ще ми отнеме не малко време, докато направя всичко по начина, по който искам.
По-лесно ми е да използвам готово решение, при което някой друг вече е помислил и решил всички проблеми.
 

Горе