СуперШит е паднал...

Ами не знам, но е странно наистина.
A WinMTR по TCP, като зададеш порт 80 или 443, какво показва?

Малко гадно е за четене на лог за това направо направих скрийншот

predpriemach.png

|------------------------------------------------------------------------------------------|
| WinMTR statistics |
| Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
| 192.168.0.1 - 93 | 14 | 1 | 5 | 5 | 5 | 5 |
| 178-116-96-1.access.telenet.be - 4 | 55 | 53 | 12 | 32 | 145 | 15 |
| dD5E0C949.access.telenet.be - 0 | 63 | 63 | 8 | 32 | 202 | 8 |
| dD5E0FA75.access.telenet.be - 6 | 54 | 51 | 15 | 28 | 142 | 18 |
| dD5E0FA23.access.telenet.be - 2 | 59 | 58 | 13 | 30 | 184 | 17 |
| de-fra04c-ri1-ae-19-0.aorta.net - 2 | 59 | 58 | 23 | 48 | 220 | 125 |
| de-fra04d-rc1-ae-9-0.aorta.net - 4 | 55 | 53 | 24 | 46 | 206 | 109 |
| de-fra02a-ri1-ae-1-0.aorta.net - 4 | 59 | 57 | 23 | 53 | 537 | 30 |
| No response from host - 100 | 13 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| fra-in3-01gw.voxility.net - 0 | 63 | 63 | 27 | 57 | 524 | 27 |
| fra-eq5-01gw.voxility.net - 2 | 59 | 58 | 26 | 54 | 523 | 27 |
| fra-eq5-01c.voxility.net - 0 | 63 | 63 | 23 | 56 | 570 | 30 |
| 5.254.105.2 - 2 | 59 | 58 | 54 | 76 | 203 | 58 |
| 40.po1.ar1.sof2.evolink.net - 0 | 63 | 63 | 54 | 67 | 218 | 55 |
| host-185-45-64-218.superhosting.bg - 0 | 63 | 63 | 50 | 75 | 237 | 53 |
| www.superhosting.bg - 0 | 63 | 63 | 49 | 62 | 237 | 51 |
|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|
WinMTR v0.92 GPL V2 by Appnor MSP - Fully Managed Hosting & Cloud Provider
 
Изглежда, все едно си блокиран от самите тях по някакъв не много стандартен начин. Може и да греша.
 
Bgp blackhole на целия AS на доставчика, заради много досадни псевдо хакери
 
Хмм няма логика да ме листнат защото последното ми влизане в уеб сайта им беше преди 2 години когато подновявах домейна.
Но ще се усетят бързо когато посетя офиса на EUROID и пусна оплакване че не мога да управлявам домейна си и бързо ще им набият канчетата.
 
Няма какво да им набиват канчетата, при положение, че може би някой от тяхната мрежа се е правел на велик харекман. :) Като всеки един хостинг доставчик, може да си блокваш мрежите, вредящи ти по един или друг начин. Кофти, че си изтеглил късата клечка. Но събери още някакви доказателства преди да им се озъбиш там. :)
 
Няма какво да им набиват канчетата, при положение, че може би някой от тяхната мрежа се е правел на велик харекман. :) Като всеки един хостинг доставчик, може да си блокваш мрежите, вредящи ти по един или друг начин. Кофти, че си изтеглил късата клечка. Но събери още някакви доказателства преди да им се озъбиш там. :)

Не.. не в никакъв случай няма да им се зъбя защото хората от EURID не носят никаква вина за това че някой сис админ решил да блокне цялата мрежа на най-големият интернет доставчик в Белгия.

Просто ще им обясня че имам регистриран .eu домейн при техен партньор и поради някаква причина аз не мога да получа достъп до управлението на домейна.

След което ще пожелая да се свържат с СуперХостинг за да ги уведомят че ще прехвърля домейна си в местен хостинг доставчик и готово.

Но със сигурност във времето напред няма да имам нищо общо със СуперХостинг защото ако това беше проект от който зависи бизнеса ми вече със сигурност щях да съм директно в офиса на СуперХостинг.
 
Мисля,че ще си загубиш времето. Каквато и да е причината да блокират събнета или дори целия трафик от AS на доставчика ти, едва ли е съвсем случайно. Не знам какво толкова би накарало доставчик от такъв ранг да прави така, но просто ги смени (за суперхостинг говоря) и не си губи времето.
 
Последно редактирано:
Когато регистрирате домейн задължително въвеждайте коректни данни за собственост над домейна т.е имена, адрес, телефони.

Днес посетих офиса на EURID и след като обясних какъв е моят казус сравниха данните от личната ми карта с тези които са въведени при регистрация на домейна и когато се увериха че всичко е коректно ми отключиха домейна и ми дадоха код за трансфериране.

Когато се прибрах около 1 и 30 минути след като напуснах офиса на EURID опитах да заредя уеб сайта на СуперХостинг и имах чувството че зареждаше буквално по-бързо от Google. :D:D

П.С. Загубих си целият ден заради някой надрусан сис админ ...
 
Вече явно си намерил решение, но за в бъдеще да знаеш, че можеш да си генерираш код за трансфер и онлайн, от тук. Там можеш и да си управляваш домейна. Не е необходимо ходене до EURID или достъп до акаунта ти в настоящия регистрар.
 
Когато регистрирате домейн задължително въвеждайте коректни данни за собственост над домейна т.е имена, адрес, телефони.

Днес посетих офиса на EURID и след като обясних какъв е моят казус сравниха данните от личната ми карта с тези които са въведени при регистрация на домейна и когато се увериха че всичко е коректно ми отключиха домейна и ми дадоха код за трансфериране.

Когато се прибрах около 1 и 30 минути след като напуснах офиса на EURID опитах да заредя уеб сайта на СуперХостинг и имах чувството че зареждаше буквално по-бързо от Google. :D:D

П.С. Загубих си целият ден заради някой надрусан сис админ ...
НЕ те слуша главата :D
 
Кво става. Ще ти отпушат ли връзката?
Ходих до офиса на EURID и за мое щастие използваха същият доставчик и когато им обясних проблема първото което опитаха е да влязат в сайта им и познай какви думи използваха когато браузъра изписа че не съществува такъв сървър...

Веднага ми отключиха домейна и ми дадоха кода за трансфер и когато се прибрах в нас го трансферирах и го пре-регистрирах за 10 години и просто от любопитство опитах да заредя сайта на СуперШит и буквално си зареждаше по-бързо от Google.

win-win
 
Евалата. Значи нещата са се оправили. Айде честито тогава. ;) И що всеки налита на този хостинг, не го разбирам. Да им се изтаковам на купоните, на велите маркетинг щуротии и накрая - на излъскания имидж по медии и събития. :)
 

Горе