Blinky
Owner
Многобройните изследвания показват, че хорат четат уеб сайт различно от публикация на хартия. Докато четат сайта, читателите "сканирват" страницата търсейки специфична информация, затова сбитият стил е най-ефективен. Винаги помнете, че четателя, не писателя, определя последователността която следва:
1. Мисли като краен поветител, направи го лесно за посетителя да намира информацията, която търси.
2. Дръж читателя в съзнанието си, докато пишеш копието. Пиши тоналност и стил, който четателя може да свърже.
3. Използвай журналистичен стил. Дръж езика лесен за разбиране, директен. Елиминирай излишните думи и сложните структури на изреченията.
4. Помни главната цел. Целта на сайта е да примами посетителя да вземе специфичка стъпка(покупка, запитване...) Дизайна на станицата, копието и навигационните инструменти - всички работят заедно за да убеждава посетителя да продължава да слика по сайта.
5. Поддържай едно-към-едно разговор. Използвай втори "ти" за да може читателя да свърже с копието.
6. Кажи на читателя какво има за тях. Копието трябва да бъде написано за да обяснява предимствата за читателя, не само да му каже какви продукти компанията продава.
7. Приоритеризирай информацията. Бъди сигурен, че най-важните мисли са на върха на страницата.
8. Накъсай текста на големи парчета от информация. Използвай подзаглавия и "куршумен(предимства)" лист за да накарате на витателя да му е по-лесто да "сканира" страницата.
9. Изградете специфичен водещ стил за всяка страница. Реши какви думи ще уголемени и кои ще бъдат последователни навсякъде по сайта.
10. Включи ключовите думи за максимализиране на усилията за SEO.
-----------------------------------------------------------------------------------
1. Мисли като краен поветител, направи го лесно за посетителя да намира информацията, която търси.
2. Дръж читателя в съзнанието си, докато пишеш копието. Пиши тоналност и стил, който четателя може да свърже.
3. Използвай журналистичен стил. Дръж езика лесен за разбиране, директен. Елиминирай излишните думи и сложните структури на изреченията.
4. Помни главната цел. Целта на сайта е да примами посетителя да вземе специфичка стъпка(покупка, запитване...) Дизайна на станицата, копието и навигационните инструменти - всички работят заедно за да убеждава посетителя да продължава да слика по сайта.
5. Поддържай едно-към-едно разговор. Използвай втори "ти" за да може читателя да свърже с копието.
6. Кажи на читателя какво има за тях. Копието трябва да бъде написано за да обяснява предимствата за читателя, не само да му каже какви продукти компанията продава.
7. Приоритеризирай информацията. Бъди сигурен, че най-важните мисли са на върха на страницата.
8. Накъсай текста на големи парчета от информация. Използвай подзаглавия и "куршумен(предимства)" лист за да накарате на витателя да му е по-лесто да "сканира" страницата.
9. Изградете специфичен водещ стил за всяка страница. Реши какви думи ще уголемени и кои ще бъдат последователни навсякъде по сайта.
10. Включи ключовите думи за максимализиране на усилията за SEO.
-----------------------------------------------------------------------------------
Последно редактирано от модератор: